Netsprint wdrożył najnowszą wersję swojego rozwiązania Netsprint Search u operatora telekomunikacyjnego Play. W realizacji uczestniczyła również firma K2 Internet.
Wdrożenie obejmowało implementację następujących modułów:
– QuickSearch – pozwalający na prezentację wyników już po wpisaniu kilku pierwszych liter
– Broadening Queries – automatyczne zaprezentowanie wyników wyszukiwania na zapytanie skrócone (czyli z pominięciem wybranych wyrazów zapytania użytkownika) w przypadku, gdy na pełne zapytanie nie znaleziono żadnego wyniku
– AutoMisspelling – sugerujący poprawne wpisanie zapytania.
Firma K2 Internet była natomiast odpowiedzialna za wsparcie Netsprint w komunikacji z Play oraz realizację aspektów graficznych projektu.
Pierwsze wdrożenie Netsprint Search w Play rozpoczęło się już w 2011 roku i zastąpiło rozwiązanie Google.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.