Netsprint jest odpowiedzialny za szukanie w serwisach Play

Opublikowano: 28 sierpnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Netsprint wdrożył najnowszą wersję swojego rozwiązania Netsprint Search u operatora telekomunikacyjnego Play. W realizacji uczestniczyła również firma K2 Internet.

Wdrożenie obejmowało implementację następujących modułów:
netsprintQuickSearch – pozwalający na prezentację wyników już po wpisaniu kilku pierwszych liter
Broadening Queries – automatyczne zaprezentowanie wyników wyszukiwania na zapytanie skrócone (czyli z pominięciem wybranych wyrazów zapytania użytkownika) w przypadku, gdy na pełne zapytanie nie znaleziono żadnego wyniku
AutoMisspelling – sugerujący poprawne wpisanie zapytania.

Firma K2 Internet była natomiast odpowiedzialna za wsparcie Netsprint w komunikacji z Play oraz realizację aspektów graficznych projektu.

Pierwsze wdrożenie Netsprint Search w Play rozpoczęło się już w 2011 roku i zastąpiło rozwiązanie Google.

Sylwester KozakNetsprint jest odpowiedzialny za szukanie w serwisach Play

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.