Firma NetSprint.pl obchodzi swoje 5 urodziny. Od początku swojej obecności w polskiej Sieci NetSprint obsłużył łącznie ponad 1 miliard 350 milionów zapytań internautów. Spółka systematycznie rozszerzała też zakres oferowanych przez siebie usług związanych z wyszukiwaniem. Na tle historii spółki bardzo dobrze prezentuje się ubiegły rok, w którym firma osiągnęła przychody na poziomie 1.700 tysięcy PLN oraz zyski brutto sięgające 165 tysięcy PLN. Oznacza to siedemdziesięcioprocentowy wzrost przychodów w stosunku do roku 2003.
'Piąte urodziny to dobra okazja do krótkiego podsumowania ubiegłego roku w naszej firmie’ – mówi Artur Banach, prezes NetSprint.pl – 'Na początku przebudowaliśmy serwis Netsprint.pl dzięki czemu Internauci zyskali możliwość przeszukiwania zasobów grafiki, bazy encyklopedii PWN oraz obszernego słownika języka angielskiego Ling.pl.
Firma udostępniła też unikalny w Polsce Netsprint Toolbar, który obok funkcji przeszukiwania różnych zasobów, umożliwia blokadę uciążliwych pop-upów. Wprowadziła też na rynek Lokalny Link Sponsorowany adresowany przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw działających na rynkach lokalnych. Pojawił się również litewski serwis wyszukiwawczy NetSprint.lt .
Firma zdobyła czołowe miejsca w prestiżowych konkursach. W kwietniu 2004 roku wyszukiwarka NetSprint została zwycięzcą IV edycji konkursu 'Teraz Internet’ w kategorii 'Baza danych, katalogi, wyszukiwarki’. W październiku natomiast zajęła siódme miejsce w kategorii Rising Stars prestiżowego rankingu Fast 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą Deloitte.
'Udało nam się też utrzymać wysoką dynamikę wzrostu przychodów oraz odnotować zyski. Przychód spółki za rok 2004 wyniósł 1 691 tysięcy PLN (w porównaniu do około 1 000 tysięcy PLN w 2003 roku a zysk brutto 165 tysięcy PLN’ – kontynuuje Artur Banach.
2005 rok firma rozpoczęła od wprowadzenia systemu NetSprint Intranet – wyszukiwarki stworzonej na potrzeby firm i instytucji, które chcą usprawnić komunikację wewnętrzną i potrzebują precyzyjnego narzędzia do przeszukiwania swoich zasobów. 'Zakładamy, że będzie to jeden z naszym motorów wzrostu w bieżącym roku’- podkreśla Artur Banach
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.