Netsprint przedstawia nową strategię

Netsprint zaprezentował nową identyfikację wizualną swoich marek oraz przedstawił nową strategię zakładającą skupienie się na rozwiązaniach z zakresu marketingu online.

Strategia firmy została wyrażona nowym hasłem “technology driven marketing”. Aktywność firmy podzielona została na 4 obszary, odpowiadające naturalnemu cyklowi potrzeb marketerów: BRING – pozyskiwanie użytkowników i klientów, CONVERT – maksymalizacja konwersji, MONETIZE – zwiększanie przychodów oraz REPORT – monitoring wizerunku marki.

netsprint_BMCR

Logotypy firmy, oraz wszystkich należących do niej marek – Adkontekst, ContentStream, Newspoint, Netsprint Search, Netsprint Audience, Netsprint Adserver oraz SEOfriend – zostały ujednolicone pod względem formy i kolorów, aby podkreślić przynależność do grupy i wesprzeć efekty synergii. Wszystkie serwisy internetowe, włącznie z serwisem korporacyjnym netsprint.eu przeszły gruntowną modyfikację, tak aby kompleksowo zobrazować przemianę firmy i nowe podejście do produktów.

Nowe hasło marki ma podkreślić zmianę profilu całej Grupy – na przestrzeni 11 lat istnienia z firmy kojarzonej głównie z wyszukiwarką staliśmy się dostawcą kompleksowych – bazujących na naszej własnej technologii – rozwiązań wspierających marketerów. Bardzo chcemy, aby klienci widzieli w nas firmę łączącą kompetencje techniczne i biznesowe, która zrozumie ich kluczowe potrzeby w obszarze komunikacji marketingowej i pomaga w realizacji założonych przez nich celów – powiedział Artur Banach, CEO Netsprint.pl.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top