Netsprint zaprezentował nową identyfikację wizualną swoich marek oraz przedstawił nową strategię zakładającą skupienie się na rozwiązaniach z zakresu marketingu online.
Strategia firmy została wyrażona nowym hasłem “technology driven marketing”. Aktywność firmy podzielona została na 4 obszary, odpowiadające naturalnemu cyklowi potrzeb marketerów: BRING – pozyskiwanie użytkowników i klientów, CONVERT – maksymalizacja konwersji, MONETIZE – zwiększanie przychodów oraz REPORT – monitoring wizerunku marki.
Logotypy firmy, oraz wszystkich należących do niej marek – Adkontekst, ContentStream, Newspoint, Netsprint Search, Netsprint Audience, Netsprint Adserver oraz SEOfriend – zostały ujednolicone pod względem formy i kolorów, aby podkreślić przynależność do grupy i wesprzeć efekty synergii. Wszystkie serwisy internetowe, włącznie z serwisem korporacyjnym netsprint.eu przeszły gruntowną modyfikację, tak aby kompleksowo zobrazować przemianę firmy i nowe podejście do produktów.
Nowe hasło marki ma podkreślić zmianę profilu całej Grupy – na przestrzeni 11 lat istnienia z firmy kojarzonej głównie z wyszukiwarką staliśmy się dostawcą kompleksowych – bazujących na naszej własnej technologii – rozwiązań wspierających marketerów. Bardzo chcemy, aby klienci widzieli w nas firmę łączącą kompetencje techniczne i biznesowe, która zrozumie ich kluczowe potrzeby w obszarze komunikacji marketingowej i pomaga w realizacji założonych przez nich celów – powiedział Artur Banach, CEO Netsprint.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.