International Data Group Poland S.A. polski oddział koncernu IDG – właściciel portalu IDG.pl wdrożył wyszukiwarkę NetSprint Site, dzięki której jego użytkownicy uzyskali prostszy i szybszy dostęp do zasobów portalu. Firmy rozpoczynają również współpracę w zakresie sprzedaży reklam w wyszukiwarce. W wynikach wyszukiwania na portalu IDG.pl wyświetlane będą również Boksy Adkontekst.
NetSprint Site zastąpił dotychczas wykorzystywaną na portalu wyszukiwarkę opartą na systemach SQL Microsoftu. Dzięki tej zmianie dostosowaną wydajność wyszukiwarki do bardzo szybko rosnącej liczby dokumentów na portalu oraz poprawiono precyzję przeszukiwania.
Wdrożenie NetSprint Site umożliwia obecnie przeszukiwanie aktualności, archiwum portalu oraz plików dostępnych w sekcji download. Przeszukiwanie odbywa się z zastosowaniem analizy języka polskiego. Oprogramowanie pozwala dzielić zasoby na kategorie i co jest często niezbędne dostosowywać mechanizm określający pozycję dokumentów do specyfiki poszczególnych zasobów. Dzięki wykorzystaniu mechanizmu indeksu przyrostowego dokumenty mogą być wyszukiwane niemal bezpośrednio po ich publikacji. Wyszukiwarka umożliwia przeszukiwanie nawet wielomilionowych baz danych.
„Współpraca z wydawnictwem IDG pokazuje, że dla opiniotwórczych serwisów profesjonalny mechanizm wyszukiwawczy staje się jednym z ważniejszych narzędzi budowania lojalności Użytkowników. – mówi Artur Banach – Prezes NetSprint.pl. Dzięki niemu tworzone przez portal wartościowe treści stają się łatwo dostępne, przyczyniając się do wydłużenia średniej długości wizyty Internauty. Przyjmuje się, za Jakobem Nielsenem, guru Web usability, że profesjonalna wyszukiwarka stanowi ważne uzupełnienie nawigacji już w serwisach liczących kilkaset dokumentów. W przypadku portali liczących kilkaset tysięcy dokumentów staje się ona koniecznością.”
Współpraca pomiędzy wydawnictwem IDG i NetSprint obejmie również sprzedaż Linków Sponsorowanych. Reklamodawca będzie miał możliwość wykupienia reklam tylko w wynikach wyszukiwania na portalu IDG lub w całej sieci portali korzystających z wyszukiwarki NetSprint. W wynikach wyszukiwania na portalu będą prezentowane również reklamy w postaci Boksów Adkontekst.
„Wdrożenie profesjonalnego systemu wyszukiwawczego na łamach IDG.pl pozwoli nam skoncentrować się na podstawowej działalności IDG – czyli tworzeniu najciekawszych na rynku treści dotyczących technologii. Dzięki partnerstwu z firmą NetSprint nasi czytelnicy uzyskali świetny mechanizm wyszukiwawczy a nasi reklamodawy nową, atrakcyjną formę reklamy – uważa Michał Kreczmar – wydawca serwisów online w International Data Group Poland S.A. – W przyszłym roku zamierzamy wykorzystać kompetencje NetSprinta do przeszukiwania zasobów pozostałych 20 serwisów online IDG.”
Współpraca wydawnictwa IDG i NetSprint.pl rozpoczęła się w 2001 roku. W jej wyniku Użytkownicy większości serwisów portalu zyskali możliwość przeszukiwania zasobów polskiego Internetu.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.