Netsprint uruchamia nową platformę reklamową dla wydawców

Netsprint uruchamia platformę Adkontekst SSP (Supply Side Platform), która pozwoli wydawcom na dodatkową monetyzację powierzchni reklamowej w modelu Real Time Bidding (RTB). W modelu tym wydawcy będą mogli również zarabiać za odsłony. 

adkontekstZ wykorzystaniem platformy można wyświetlać reklamy nie tylko graficzne, ale również tekstowe i tekstowo-graficzne. O decyzji, jaka reklama zostanie wyświetlona decyduje potencjalny przychód jaki może uzyskać wydawca. Dodatkowo wydawca ma możliwość ustawienia minimalnej ceny, poniżej której reklamy nie będą wyświetlane. Wszystkie wyniki kampanii wydawcy mogą kontrolować i analizować w panelu.

Z platformy Adkontekst SSP korzystają już wybrani wydawcy sieci Adkontekst. Wkrótce wszyscy partnerzy sieci, którzy zawarli umowę będą mogli korzystać z nowego modelu sprzedaży powierzchni reklamowej.

Pierwszym partnerem Adkontekst SSP w Polsce jest RTB House.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry