NewFon – kolejny komunikator VoIP

Opublikowano: 4 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Od 18 kwietnia polscy internauci dysponują możliwością korzystania z supertanich połączeń telefonicznych przy pomocy Telefonii Internetowej NewFon.

Cena połączeń w ruchu lokalnym i międzystrefowym to 11 groszy za minutę rozmowy, a w ruchu międzynarodowym już od 12 groszy za ten sam czas. By móc korzystać z oferty wystarczy zarejestrować się na stronie newfon.pl, ściągnąć odpowiednie oprogramowanie i dysponować mikrofonem

i słuchawkami wpiętymi do domowego komputera. Login

w NewFonie to także numer telefonu użytkownika, dlatego

z każdego komputera można dzwonić, jak z telefonu domowego.

Dzięki zainstalowanej aplikacji można dzwonić do abonentów posiadających numery stacjonarne i komórkowe, można także odbierać wszystkie połączenia telefoniczne – bez abonamentu, bez umów, bez formalności. NewFon pozwala również na bezpłatne rozmowy między komputerami (pc2pc).

Nowa oferta rynkowa adresowana do zainteresowanych tanimi połączeniami telefonicznymi wzbudziła od początku dużą ciekawość internautów. Stronę internetową newfon.pl odwiedza codziennie 20 tysięcy osób, a po jedenastu dniach funkcjonowania usługi do systemu zarejestrowało się ponad 3,5 tysiąca nowych abonentów.

Z usługi NewFon mogą obecnie korzystać posiadacze najpopularniejszego systemu operacyjnego – Windows. Użytkownicy platform MacOS oraz LINUX mogą już wkrótce spodziewać się oferty z konfiguracją ustawień dla siebie.

Obecnie prace skupiają się nad udostępnieniem systemu doładowania kont za pomocą kart kredytowych i nad rozszerzeniem usługi na kolejne strefy numeracyjne.

Platforma komunikacyjna NewFon została stworzona przez Telefonię DIALOG S.A. i jest kolejną marką rynkową promowaną przez jednego z trzech największych operatorów telefonii stacjonarnej w Polsce.

http://www.newfon.pl

Sylwester KozakNewFon – kolejny komunikator VoIP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.