16 lutego 2012 roku serwis Twitter w oficjalnym komunikacie ogłosił, że wszyscy użytkownicy z powodzeniem mogą już korzystać z „NewNewTwitter”, czyli nowej wersji systemu. Konta użytkowników zostały już do niego przeniesione w całości.
8 grudnia 2011 roku rozpoczął się proces zmian na Twitterze. Firma potrzebowała kilku miesięcy na to, aby doprowadzić nowy system do optymalnej wydajności, zadowalającej zarówno samych użytkowników, jak i właścicieli. Powszechnie nowy serwis Twittera jest nazywany „NewNewTwitter”.
Niektórzy użytkownicy uzyskali dostęp do nowej wersji serwisu już wcześniej. Inni dopiero dziś mieli okazję zobaczyć i wypróbować nową stronę Twittera. Była ona wolno, ale metodycznie i skutecznie wdrażana, aż do dnia dzisiejszego.
Twitter zmienił nie tylko szatę graficzną serwisu, ale również uległ modyfikacji od strony technicznej. „NewnewTwitter” wykorzystuje nowy układ strony, który kładzie nacisk na przeglądanie najnowszy wpisów pojawiających się na profilach użytkowników. Sami zainteresowani nie do końca potrafią rozeznać się w tym, jak działa nowy Twitter. Z czasem jednak wszystkie jego funkcjonalności zostaną rozpoznane i sytuacja wróci do normy.
Twitter chciał od razu przeorganizować cały swój serwis i tego dokonał. Być może wprowadzanie stopniowo kolejnych funkcji byłoby prostsze do zaakceptowania przez użytkowników, którzy dziś proszą o pomoc w wyjaśnieniu tego, jak korzystać z nowego Twittera.
Nasz serwis również jest obecny na Twitterze, a śledząc profil e-biznes.pl można sprawdzić, jakie nowe treści pojawiły się na naszej stronie internetowej.
za: thenextweb.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.