Wprost Online uruchomił nową usługę internetową – newslettery. – Usługę adresujemy do tych, którzy nie mają czasu na wnikliwe śledzenie wiadomości na bieżąco – mówi Piotr Waglowski, zastępca dyrektora Wprost Online. – Stawiamy na selekcję, chcemy pomóc, by najważniejsze wydarzenia dnia czy tygodnia nie zostały przeoczone.
Newslettery dostarczane będą bezpłatnie na konto zamawiającego w formie listu elektronicznego (e-mail). W ofercie – następujące rodzaje:
7 dni świat – przegląd najważniejszych wydarzeń tygodnia na świecie, wysyłany raz w tygodniu,
Tydzień w kraju – najważniejsze wydarzenia tygodnia w kraju, wysyłany raz w tygodniu
Zapowiedzi tygodnika – skrót najciekawszych publikacji tygodnika „Wprost”, wysyłane raz w tygodniu
Informacje o nowościach w serwisie – wysyłane w miarę pojawiania się nowych przedsięwzięć, działów itp.
Zapowiedzi Cafe Wprost – informacja o chatach z interesującymi postaciami życia publicznego, wysyłane przed planowaną rozmową
Z ostatniej chwili – krótka informacja o ważnym lub sensacyjnym wydarzeniu, wysyłana natychmiast po jej pojawieniu
Podsumowanie dnia – zestaw najważniejszych informacji dnia, wysyłany pod jego koniec
http://www.wprost.pl/newsletter
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.