Rozwiązanie NewsPoint UGC, aplikacja do monitorowania treści tworzonych przez użytkowników, zmienia nazwę. Rozwiązanie od tej pory będzie nazywało się NewsPoint Social Media. Jednocześnie zostało ono wzbogacone o nowe funkcje, między innymi: monitoring mikroblogów, analizę porównawczą i analizę jakościową oraz dostęp do rocznego archiwum.
Rozwiązanie do tej pory nazywające się NewsPoint UGC, zmienia nazwę na NewsPoint Social Media. Firma Netsprint zdecydowała się na zmianę ze względu na upowszechnienie się na polskim rynku amerykańskiego terminu social media, który oznacza narzędzia do samodzielnego tworzenia treści przez użytkowników internetu i dzielenia się nimi z innymi. Nowa nazwa ma odzwierciedlać również dalszy kierunek rozwoju narzędzia – dołączanie do monitoringu kolejnych rodzajów serwisów.
NewsPoint Social Media, który monitoruje blogi, fora, wybrane serwisy społecznościowe i porównywarki opinii, wprowadził także nowe funkcjonalności. Pierwszą z nich jest monitoring mikroblogów. Monitorowane są między innymi serwisy Blip.pl, Flaker.pl oraz Twitt.pl. Opinie z mikroblogów dostępne są w systemie w ciągu mniej niż pięciu minut od ich publikacji w serwisach mikroblogowych.
Nową funkcjonalnością w NewsPoint Social Media jest możliwość analizy porównawczej (można porównywać do pięciu profili naraz). Przydaje się ona w sytuacji, gdy użytkownik chce przeprowadzić porównanie ilości publikacji dla kilku firm, marek, produktów lub usług – na przykład porównać wyniki swojej firmy lub produktu z konkurencją.
rys. Widok Modułu Statystyk z Włączoną Analizą Porównawczą i Jakościową dla Dwóch Przykładowych Profili
NewsPoint Social Media pozwala teraz również na analizę jakościową – użytkownik może oceniać artykuły według 7-stopniowej skali: bardzo pozytywny, pozytywny, nieznacznie pozytywny, neutralny, nieznacznie negatywny, negatywny, bardzo negatywny. Wyniki analizy jakościowej są również widoczne w module statystyk, prezentujących zestawienia liczbowe dotyczące postów. Ulepszono także widok listy artykułów. Poza poszczególnymi postami, zgrupowanymi w ramach jednego wątku, użytkownik może również przejrzeć pełną treść rozmowy. Ułatwia to zorientowanie się w szerszym kontekście, w jakim prezentowane jest dane słowo kluczowe.
rys. Lista Artykułów
Rozszerzony został również zakres archiwum – obecnie w systemie NewsPoint Social Media można przeszukiwać posty do roku wstecz (najstarsze pochodzą ze stycznia 2009 r.), podczas gdy wcześniej były to zaledwie dwa miesiące. Ta opcja jest przeznaczona dla tych użytkowników, którzy pragną przeprowadzić monitoring wsteczny opinii na temat interesującej ich firmy, produktu czy usługi w celu zaplanowania działań e-marketingowych czy e-PR. Mogą też z niej korzystać wszystkie firmy, które przygotowują się do przetargów czy spotkań i chciałyby się dowiedzieć czegoś więcej o potencjalnych klientach.
Wpisy promowane
- Trzy korzyści z kwalifikowania technologii spawania (WPQR)Kwalifikowanie technologii spawania WPQR (ang. Welding Procedure Qualification Record) to procedura skierowana do firm oferujących produkcję spawalniczą. Wdrożenie WPQR daje ...
- Zmiana strony firmowej – jak uniknąć pułapek i przeprowadzić migrację bezproblemowo?W dynamicznym świecie cyfrowym aktualizacja strony internetowej jest nieunikniona. Nowe technologie, zmieniające się trendy UX i wymagania użytkowników sprawiają, że ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
09.05.2025 PM Showcase Day
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!