Umowa przewiduje ukończenie prac nad zaawansowanym serwisem do marca tego roku. Portal będzie zawierał prezentację bardzo szerokiej gamy produktów BPW (ponad 450 rodzajów osi do samochodów ciężarowych i autobusów), jak również ofertę innych producentów, których dystrybutorem jest BPW Polska. W portalu dostępne będą również informacje prasowe, aktualności oraz dział poświęcony działalności publicznej BPW Polska i BPW Bergische Achsen KG (sponsoring sportów motorowych, działalność charytatywna).
Serwis zostanie wdrożony w oparciu o autorski system zarządzania treścią stworzony przez NG Interactive – NG Active Content.
BPW Polska to przedstawiciel w Polsce jednego z największych na świecie producentów osi do samochodów ciężarowych i autobusów na świecie. BPW Bergische Achsen KG produkuje ponad 250 000 osi rocznie, zatrudnia w Niemczech 3 500 pracowników, posiada 13 fabryk i jest obecne w 18 krajach. W czasie swojej 100-letniej historii wprowadziło 2 500 innowacji i posiada ponad 400 patentów na swoje wynalazki.
Next Generation Interactive to agencja interaktywna oferująca pełną obsługę w zakresie mediów interaktywnych (Internet, multimedia). Klientami NG Interactive są m. in. Danfoss Polska, Budimex, Fortis Bank Polska, Unia Wolności, Dressta, Wydawnictwo Nowa Era.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!