Umowa przewiduje ukończenie prac nad zaawansowanym serwisem do marca tego roku. Portal będzie zawierał prezentację bardzo szerokiej gamy produktów BPW (ponad 450 rodzajów osi do samochodów ciężarowych i autobusów), jak również ofertę innych producentów, których dystrybutorem jest BPW Polska. W portalu dostępne będą również informacje prasowe, aktualności oraz dział poświęcony działalności publicznej BPW Polska i BPW Bergische Achsen KG (sponsoring sportów motorowych, działalność charytatywna).
Serwis zostanie wdrożony w oparciu o autorski system zarządzania treścią stworzony przez NG Interactive – NG Active Content.
BPW Polska to przedstawiciel w Polsce jednego z największych na świecie producentów osi do samochodów ciężarowych i autobusów na świecie. BPW Bergische Achsen KG produkuje ponad 250 000 osi rocznie, zatrudnia w Niemczech 3 500 pracowników, posiada 13 fabryk i jest obecne w 18 krajach. W czasie swojej 100-letniej historii wprowadziło 2 500 innowacji i posiada ponad 400 patentów na swoje wynalazki.
Next Generation Interactive to agencja interaktywna oferująca pełną obsługę w zakresie mediów interaktywnych (Internet, multimedia). Klientami NG Interactive są m. in. Danfoss Polska, Budimex, Fortis Bank Polska, Unia Wolności, Dressta, Wydawnictwo Nowa Era.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.