NG Interactive: portal korporacyjny dla Dwory S.A.

Opublikowano: 5 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja NG Interactive zakończyła wdrażanie pierwszego – największego etapu budowy portalu korporacyjnego dla Firmy Chemicznej Dwory S.A. Prace obejmowały stworzenie serwisu WWW wraz z autorskim rozwiązaniem CMS – NG Content On-Line. W ramach podpisanej umowy zostanie stworzony korporacyjny portal spełniający zarówno funkcja internetowe jak i intranetowe. Już teraz w serwisie internetowym oprócz dużej ilości informacji na temat firmy, asortymentu, znajduje …

Sylwester KozakNG Interactive: portal korporacyjny dla Dwory S.A.

Kangurzy skok do nowego mieszkania – NG Interactive dla Fortis Bank Polska

Opublikowano: 26 czerwca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Next Generation Interactive stworzyło animację flashową prezentującą najnowszy produkt kredytowy Fortis Bank Polska S.A. Animacja jest częścią kampanii banku, która ukazuje się w mediach pod hasłem „Kiedy robi się za ciasno…”. W reklamie wykorzystano wizerunek młodego kangura opuszczającego torbę matki-kangurzycy. Ten sam motyw wykorzystano w kampanii internetowej opartej na animacji flashowej, w której młody kangur w poszukiwaniu wymarzonego miejsca zamieszkania …

Sylwester KozakKangurzy skok do nowego mieszkania – NG Interactive dla Fortis Bank Polska

NG Interactive odmierza czas

Opublikowano: 8 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

NG Interactive wykonało pierwszy z sześciu serwisów prezentujących poszczególne linie zegarków Casio. Serwis stanowi internetowe wsparcie kampanii jaką prowadzi Zibi sp. z o. o. w swoich punktach sprzedaży. Głównym celem serwisu, oprócz dokładnego pokazania wszystkich modeli z linii Waveceptor jest schematyczne przedstawienie zasad synchronizacji zegarka z zegarem atomowym w Niemczech. Za pomocą animacji przedstawiającej wszystkie kroki synchronizacji internauci dowiadują się …

Sylwester KozakNG Interactive odmierza czas

NG Interactive dla rynku chemicznego

Opublikowano: 4 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja NG Interactive podpisała umowę na obsługę w zakresie Internetu i multimediów z jedną z największych firm chemicznych w Europie – Dwory S.A. . W ramach umowy zostanie stworzony korporacyjny portal spełniający zarówno funkcja internetowe jak i intranetowe. W serwisie internetowym oprócz dużych ilości informacji na temat firmy, asortymentu, znajdzie się dział przeznaczony dla dostawców półproduktów, informacje z czasopisma wydawanego …

Sylwester KozakNG Interactive dla rynku chemicznego

NG Interactive wykona strony kolekcji zegarków Casio

Opublikowano: 26 marca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Next Generation Interactive podpisało umowę z firmą Zibi Sp. z o.o. na stworzenie kompleksowego internetowego wizerunku zegarków firmy Casio, których Zibi jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. W ramach projektu stworzone będą serwisy produktowe prezentujące 6 głównych kolekcji zegarków Casio: Waveceptor – kolekcja zegarków wyposażonych w funkcje pozwalającą na synchronizacje zegarka z wzorcowym zegarem atomowym. Edifice– kolekcja charakteryzujące się lepszym wykończeniem …

Sylwester KozakNG Interactive wykona strony kolekcji zegarków Casio

NG Interactive prezentuje Keymile w Polsce

Opublikowano: 19 marca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma Keymile powstała z połączenia firm o kilkudziesięcioletniej tradycji – Datentechnik i Ascom Transmission, stając się czołowym dostawcą urządzeń dostępowych na europejskim rynku telekomunikacyjnym. Główny nacisk w prezentacji położono na zwiększenie świadomości nowej marki. Prezentacja rozpoczyna się dynamicznym intro. Za pomocą ciekawych animacji przedstawiona jest dotychczasowa historia firm Datentechnik i Ascom Transmission, ich połączenie oraz obszary działań firmy pod nową …

Sylwester KozakNG Interactive prezentuje Keymile w Polsce

NG Interactive dla Macmillan Polska

Opublikowano: 14 lutego 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

NG Interactive stworzyło serwis WWW dla Macmillan Polska oddziału jednego z największych na świecie anglojęzycznych wydawnictw edukacyjnych. Przy odświeżeniu szaty graficznej szczególny nacisk położono na stworzenie nowej czytelnej logistyki informacji. Stworzone zostały dwie oddzielne wersje językowe polska i angielska. Wdrożony został system zarządzania treścią NG Content On-Line. Konsola aktualizacyjna pozwala pracownikom Macmillan Polska na samodzielne redagowanie treści w serwisie. W …

Sylwester KozakNG Interactive dla Macmillan Polska