Pod hasłem „Nie płać za TV” ruszyła kampania reklamowa nowej promocji Telefonii DIALOG SA. Kampania dotyczy pakietu usług, w skład którego wchodzą cyfrowa telewizja z wypożyczalnią filmów na życzenie, internet i telefon.
Głównymi elementami działań promocyjnych są: outdoor (siatki wielkoformatowe, billboardy, city lighty, airboardy i reklama na autobusach) oraz kampania internetowa (dedykowana mini strona, zestaw kreacji wykorzystanych na portalach, e-mailing oraz działania w wyszukiwarkach). Uzupełnieniem komunikacji są spoty radiowe.
– Głównym zadaniem kampanii jest wykreowanie obrazu nowego pakietu DIALOGu jako wydarzenia na rynku usług telekomunikacyjnych – wyjaśnia Romuald Mendelak, odpowiedzialny za komunikację marketingową w Telefonii DIALOG SA. – Koncepcja komunikacji opiera się na prostym i zdecydowanym przekazie „Nie płać za TV”. To właśnie „telewizja bez opłat” jest motorem sprzedaży nowego pakietu – dodaje.
Key Visual przekazu reklamowego zbudowany został na bazie nowoczesnego, dynamicznego layoutu z charakterystycznym motywem abstrakcyjnego strumienia energii wypływającego z ekranu telewizora. Przygotowano dwie wersje kreacji, stosowane równolegle w różnych mediach.
Kampania, która obejmuje obszary Polski w zasięgu sieci kablowej DIALOGu (województwa: dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, pomorskie, śląskie oraz warmińsko-mazurskie) zakończy się 31 sierpnia 2009 r.
Dom mediowy MPG zaplanował i zakupił media. Koncept kreatywny i layout przygotowała Agencja Reklamowa CzART z Wrocławia, odpowiedzialna za kompleksowy wizerunek DIALOGu w 2009 roku.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!