ABM Tool wskazało Obamę, teraz wskazuje…
Narzędzie, które trafnie przewidziało wynik wyborczy Baracka Obamy w 2008 roku, prognozuje zwycięstwo Bronisława Komorowskiego w pierwszej turze wyborów.
Narzędzie, które trafnie przewidziało wynik wyborczy Baracka Obamy w 2008 roku, prognozuje zwycięstwo Bronisława Komorowskiego w pierwszej turze wyborów.
Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami kryzysu gospodarczego. Takie wnioski płyną z badania “Client-Agency Economic Outlook Survey” przeprowadzonego w maju 2009 r. w USA. Polskie analizy potwierdzają ten trend. Reklama w internecie, jako jedyny segment w rynku reklamowym, zanotowała 7 proc. wzrost przychodów w I kwartale 2009 r.
Pod hasłem „Nie płać za TV” ruszyła kampania reklamowa nowej promocji Telefonii DIALOG SA. Kampania dotyczy pakietu usług, w skład którego wchodzą cyfrowa telewizja z wypożyczalnią filmów na życzenie, internet i telefon.
Z początkiem kwietnia ruszyła kampania promująca trzy nowe programy kanału Kuchnia.tv: „Teraz Brygida!”, „Adam po pracy”, „Ministerstwo Żywności Jamiego Oliviera”.
MPG Media Planning realizuje na rzecz Radiostacji strategiczny projekt mediowy w oparciu o sieciowe narzędzie mediowe MPG, Catalyst. Catalyst zapewnia, że zaprojektowana komunikacja mediowa jest spójna strategicznie i jest oparta o wiedzę zarówno Agencji jak i Klienta oraz innowacyjne rozwiązania komunikacyjne. Catalyst jest stosowany w Polsce od ubiegłego roku i jest realizowany przez MPG Media