Agencja Heureka postanowiła w ciekawy sposób zawalczyć o swoich nowych pracowników i zorganizowała konkurs. Jest to szansa dla młodych i ambitnych ludzi na zdobycie interesującej pracy i doświadczenia zawodowego.
Agencja doceni zaangażowanie i pasję nie wymagając przy tym wieloletniego doświadczenia. Konkurs ruszył 11.04.07. a jedynym pytaniem na jakie trzeba odpowiedzieć jest: „Kim jest Heuretyk?”
Nie od dziś wiemy, że rekrutacja nowych pracowników stanowi ważny element rozwoju firmy. Ma na celu pozyskiwanie najlepszych kandydatów, dzięki którym maksymalnie wykorzystamy ich potencjał odpowiednio lokując na adekwatnych do ich umiejętności stanowiskach. Niebanalny sposób rekrutacji nie tylko przyciągnie więcej kandydatów, ale pozwoli również lepiej ocenić ich zdolności. „Ten konkurs jest jednym z elementów nowej filozofii działania Heureki. W marketingu ludzie najlepiej sprawdzają się w akcji, często niezależnie od rodzaju wykształcenia i długości stażu.” – mówi Łukasz Grochowski, nowy dyrektor zarządzający Agencji.
Konkurs „Heuretyk” przeznaczony jest zarówno dla PR-owców, grafików jak i copywriterów . Polega na odpowiedzi na pytanie „Kim jest Heuretyk?”, „Co lubi?”, „Co robi?”, „Czego nienawidzi?”. Możliwości jest wiele a Agencja liczy na inwencję twórczą kandydatów. Zależnie od stanowiska, na jakie się ubiega jego praca przyjmowana jest w formie opisu, grafiki, scenariusza itp. Najbardziej poszukiwane są osoby ze świeżym spojrzeniem na marketing, które mają odwagę do podejmowania wyzwań oraz zapał do łamania konwencji. W zamian Heureka oferuje pracę nad pasjonującymi i wizjonerskimi projektami dla czołowych światowych marek.
Na potrzeby konkursu Agencja stworzyła stronę internetową www.zostanheuretykiem.pl gdzie można znaleźć szczegóły konkursu i pełną listę stanowisk.
Spośród nadesłanych zgłoszeń Agencja wybierze dziesięciu najlepszych kandydatów, którzy przejdą do dalszego etapu. Niezależnie od wyników końcowej rekrutacji najlepsza praca określająca Hueretyka zostanie nagrodzona bezpłatnym udziałem w seminarium nt. innowacyjnego marketingu. Chcesz zostać Heuretykiem? Weź udział w konkursie!
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.