Od 7 do 9 kwietnia trwać będą Wirtualne Targi Edukacyjne. Zwiedzający poznają ofertę studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych, MBA, oraz ofertę kursów przygotowawczych, szkoleń e-learning i edukacyjnych wyjazdów zagranicznych.
Targi prowadzone są po raz drugi. Pierwszą edycję organizował serwis edukacyjny www.edu.pracuj.pl. Tym razem współorganizatorem jest eduandia.pl – powstały kilka tygodni temu portal edukacyjny kierowany do maturzystów. Wystawców – szkół, uczelni i firm edukacyjnych – będzie ok. czterdziestu. – Zaprosiliśmy przede wszystkim duże instytucje edukacyjne – mówi Marcin Pietras, szef targów. – Chcemy pokazać możliwie pełną ofertę kształcenia kierowaną do młodych ludzi: maturzystów i absolwentów uczelni wyższych. Ci pierwsi znajdą u nas oferty studiów magisterskich i licencjackich oraz kursów przygotowujących do egzaminów wstępnych. Ci drudzy poznają propozycje studiów podyplomowych i MBA, oraz kursy związane z kwalifikacjami zawodowymi, np. ACCA. Poza tym będą organizatorzy wyjazdów zagranicznych i szkoleń e-learning.
Jak na tradycyjnych targach – kandydaci będą mogli odwiedzić stoiska poszczególnych wystawców, poznać ich oferty (w formie prezentacji) oraz zadać pytania (chat, forum dyskusyjne). Do korzystania z targów nie jest potrzebne żadne specjalistyczne oprogramowanie – wystarczy komputer podłączony do internetu.
W zeszłym roku pierwszą edycję targów odwiedziło ponad 10 tysięcy gości, którzy nie ruszając się sprzed komputera mieli możliwość poznania oferty około 20 instytucji edukacyjnych. – W tym roku spodziewamy się znacznie większego zainteresowania – mówi Marcin Pietras.
Wirtualne Targi Edukacyjne są jedyną tego typu imprezą w naszej części Europy. Sponsorem głównym targów jest Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie, natomiast sponsorem tematycznym – Warsaw Executive Master of Business Administration, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu oraz Polski Uniwersytet Wirtualny. Patronami medialnymi targów są: Onet.pl, Rzeczpospolita, Wprost Online, Nauka.pl i Eurostudent.
http://www.targi.pracuj.pl/wte.cm
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.