Od 30.03 do 1.04 serwis Edu.pracuj.pl organizuje III Wirtualne Targi Edukacyjne. Przedstawiciele instytucji edukacyjnych oferujących studia podyplomowe, MBA, międzynarodowe kwalifikacje i kursy językowe, będą prowadzić chaty i odpowiadać na pytania uczestników na forum dyskusyjnym. Doradzą, który kurs warto wybrać, by podwyższyć kwalifikacje i podnieść swą wartość na rynku pracy.
Internetowe targi działają podobnie jak targi tradycyjne. Najwięcej przydatnych informacji odnajdą osoby zainteresowane inwestowaniem we własny rozwój oraz podnoszeniem kwalifikacji, dążące do zwiększenia swojej wartości na rynku pracy. Organizatorzy liczą, że dzięki targom oferty edukacyjne znajdą osoby pracujące, które nie mogą poświęcić wiele czasu na szukanie odpowiedniej szkoły językowej czy uczelni. – Zwykle najwięcej czasu zabiera znalezienie odpowiedniej oferty studiów podyplomowych czy MBA i uzyskanie niezbędnych informacji. Zajmuje to dużo czasu i pracy – mówi Marcin Pietras z Communication Partners, odpowiedzialny za organizację targów. – W czasie Wirtualnych Targów informacje dotyczące możliwości kształcenia będą zgromadzone w jednym miejscu, na stronie www.targi.edu.pracuj.pl. Zainteresowani będą mogli przejrzeć konkretne oferty i porozmawiać z przedstawicielami wybranych instytucji, nie ruszając się z biura czy uczelni.
http://www.targi.edu.pracuj.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.