Od połowy marca 2003 r. trwa ogólnoeuropejska kampania NIKE skierowana do młodych i aktywnych ludzi promująca freestyle w sporcie pod hasłem „Twój Ruch”. Polska edycja NIKE Freestyle Face Off komunikowana jest dwutorowo poprzez kampanię telewizyjną w trzech kanałach: TVN, Polsat oraz MTV oraz równoległą kampanię internetową. Uzupełnieniem szeroko zakrojonej akcji jest impreza Nike Freestyle Face Off mająca na celu wyłonienie najlepszych polskich Freestylerów w dwóch kategoriach: koszykówce i futbolu.
Kampania Nike Freestyle Face Off, która w Polsce rozpoczęła się 15 marca i potrwa do 30 kwietnia przypomina o nieprzeciętnych zdolnościach i talentach zwykłych sportowców, którzy potrafią sprostać wyzwaniu i w piłkarskich pojedynkach pokonać każdego konkurenta. Wykreowanym na potrzeby kampanii symbolem freestylu jest postać reklamowego Stickmna, który pojawia się na ulicach Los Angeles i Paryża ustalając własne reguły gry w stylu wolnym. Prowokowani przez niego sportowcy wspinają się w reklamach telewizyjnych na wyżyny swych umiejętności i dokonują cudów z piłką.
Nowa kampania Nike adresowana do młodych ludzi w wieku 15-22 lata realizowana będzie w trzech kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz MTV, a także wspierana silną kampanią internetową przygotowaną we współpracy z MTV.
Na stronach mini-serwisu Nike pod adresem nikefreestyle.mtv.pl internauci będą mogli zapoznać się z programem organizowanej 12 kwietnia imprezy NIKE Freestyle Face Off, natomiast w tzw. sekcji 'ściągacz’ znajdą oni wygaszacze ekranu, tapety czy reklamówki Nike. Kampania internetowa Nike zorientowana na młodych internatów systematycznie surfujących po stronach www wsparta zostanie dodatkowo emisjami pop-underów na wortalach sportowych, komunikatorami oraz mailingiem skierowanym do rzeczonej grupy docelowej.
Kulminacyjnym punktem akcji promocyjnej NIKE będzie jednak spotkanie na terenie byłych zakładów Waryńskiego, przy ul. Kolejowej 57, podczas którego freestylowcy będą mogli zmierzyć się z legendarnym Stickmanem ujawniając swoje prawdziwe możliwości… Spotkanie, które poprowadzą prezenterzy z MTV: Red i Marcin Prokop, rozegra się w rytmie hip hopu w wykonaniu grającego na żywo duetu Onar & Ośka. Kwietniowy NIKE FREESTYLE FACE OFF! będzie okazją, by spotkać się z gwiazdami sportu, ale również wziąć udział w konkursie w jednej z dwóch dyscyplin: piłce nożnej i koszykówce. Rozgrywki pomyślane w formie otwartej i dwóch fazach: eliminacyjnej i finałowej prowadzone będą równolegle w dwóch kategoriach równocześnie na dwóch boiskach eliminacyjnych. Wyczyny zwycięzców zostaną pokazane na antenie MTV Polska oraz w Internecie na stronie nikefreestyle.mtv.pl.
NIKE FREESTYLE FACE OFF! komunikowane będzie dodatkowo na łamach Bravo Sport, w wybranych sklepach Nike w 4 miastach Polski (Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Katowice) oraz poprzez działania marketingu bezpośredniego na terenie Warszawy (samochód promocyjny, rozdawanie ulotek informujących o NIKE FREESTYLE FACE OFF!).
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.