NK i YetiPay rozpoczęły współpracę w zakresie obsługi mikropłatności w serwisie społecznościowym.
Coraz większa grupa naszych użytkowników chętnie korzysta z wirtualnych dóbr, dlatego rozwój systemu mikropłatności na NK odpowiada na ich potrzeby. W ostatnim czasie skoncentrowaliśmy się na usprawnieniu mechanizmów transakcyjnych tak, aby były bardziej intuicyjne i sprawne. Współpraca z YetiPay wpisuje się w ten proces. Ten system mikropłatności ma już ponad 300 000 użytkowników, którzy wykonali prawie 1 000 000 transakcji. NK jest dla nich nową przestrzenią do korzystania z wirtualnych dóbr – powiedział Paweł Petkowicz, pełnomocnik zarządu ds. przychodów i business development w Naszej Klasie Sp. z o.o.
Mikropłatności są ważnym elementem w strategii produktowej NK. To dzięki nim użytkownicy portalu korzystają z tzw. wirtualnych dóbr. W zamian za niewielkie opłaty mogą pokonywać kolejne szczeble w grach, korzystają z aplikacji, albo przesyłają wirtualne prezenty znajomym.
Według najnowszego, styczniowego, badania Megapanel PBI/Gemius, NK odwiedziło ponad 8 mln użytkowników (real users).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.