Nokaut.pl – beta-test zakończony

Internetowe porównywarki cen cieszą się coraz większym powodzeniem wśród internautów, co za tym idzie rośnie też wśród nich konkurencja. Polski Internet zyskał kolejnego gracza. Po zakończeniu fazy beta, podczas której platforma porównywania cen Nokaut.pl została wzbogacona o nowe możliwości i branże, nadszedł czas na uruchomienie wersji oficjalnej tego serwisu.
Platformy porównywania cen sprawdzają się na całym świecie jako efektywne i popularne narzędzie dla użytkowników poszukujących informacji o produktach i ich cenach (pozwalając na sprawdzenie najniższych cen towarów dostępnych online) oraz dla sklepów internetowych, którym zależy na zdobywaniu nowych klientów.

Porównywarka cen to ogromne ułatwienie dla internautów poszukujących konkretnych produktów w sieci. Nie muszą już oni „chodzić” od strony do strony porównując oferowane przez sklepy internetowe ceny, gdyż wszystkie dane zgromadzone mają w jednym miejscu. Wystarczy kilka kliknięć i gotowe, dzięki czemu oszczędza się nie tylko pieniądze – znajdując najtańszy dostępny produkt – ale i czas.

Nokaut.pl – beta-test zakończony 1

Jak to działa? Sklepy internetowe udostępniają informacje o swoich ofertach, które pogrupowane są w różnych kategoriach takich jak np.: Komputery, Książki czy Muzyka. Potencjalny klient porównuje oferty, a po znalezieniu najlepszej przechodzi na stronę sklepu gdzie może złożyć zamówienie. Należy pamiętać, że porównywarka cen to nie sklep internetowy – zamówienie składa się już u wybranego sprzedawcy i to on odpowiada za sam zakup.

Witryna Nokaut.pl wystartowała w kwietniu 2006 roku i od tego czasu zarejestrowało się w niej ponad 300 sklepów internetowych. Ta liczba współpracujących sklepów pozwala na porównywanie cen, wyszukiwanie i przeglądanie ponad 1,2 mln ofert w ramach 300.000 produktów oferowanych przez polskie i zagraniczne sklepy internetowe. Wersja Beta serwisu miała na celu zapoznanie się z reakcją odbiorców na nasz produkt. W tym czasie odwiedziło nas ponad 400.000 użytkowników. Na podstawie sugestii jakie otrzymaliśmy, wprowadziliśmy szereg udoskonaleń po stronie konsumentów jak i sprzedawców. Efektem takich sugestii jest przykładowo system rozliczeń ze sklepami, który daje możliwość dowolnego określania stawki za przekierowanie użytkownika do sklepu. Dzięki temu sklep na bieżąco sam decyduje ile chce pozyskać klientów i za jaką cenę. – mówi Wojciech Czernecki, członek zarządu spółki.

Jesteśmy dumni z wyników naszych starań i pewni, że dzięki temu każdego dnia lepiej spełniamy oczekiwania naszych użytkowników. Obok widocznych dla oka zmian, nad którymi nadal pracujemy, wiele modyfikacji w warstwie wewnętrznej gwarantuje udoskonaloną funkcjonalność i wydajność. – tak rozwój projektu w ostatnich miesiącach ocenia Michał Jaskólski, członek zarządu odpowiedzialny za pion IT.

W najbliższych miesiącach Nokaut skupi się na poszerzaniu informacji o produktach, tak aby pomóc internautom w wyborze produktów najlepiej spełniających ich oczekiwania. Zespół pracuje też nad wdrażaniem rozwiązań społecznościowych w duchu Web 2.0. Naszym celem jest zachęcenie odwiedzających nas internautów do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem na temat zakupów w sieci oraz wspólne poszukiwanie najniższych cen. – uzupełnia Wojciech Czernecki.

Podczas testów serwisu udało się pozyskać kolejnego inwestora: fundusz LM Inwestycje założony przez Artura Listwana i Piotra Multana, który w chwili obecnej posiada 5% udziałów spółki Nokaut. Multan był założycielem i długoletnim prezesem zarządu Travelplanet.pl, zaś Listwan do końca 2004 roku pełnił funkcję prezesa zarządu Bankier.pl.

Jens Spyrka, partner w spółce bmp AG, która jest wiodącym inwestorem i założycielem Nokautu, uważa ten krok nie tylko za potwierdzenie znacznego wzrostu wartości przedsiębiorstwa, ale przed wszystkim za wyraz uznania dla zespołu stojącego za nokaut.pl.

Dla Wojciecha Czerneckiego zyskiem dla spółki jest dostęp do kontaktów i szerokich doświadczeń nowych inwestorów. Dodatkowe środki mają pomóc w szybszej realizacji wyznaczonych celów i zasilą przede wszystkim budżet przeznaczony na rozwój technologii i promocję porównywarki.

Według Multana i Listwana, Nokaut.pl jest jedną z najbardziej obiecujących firm założonych w tym roku w branży internetowej i chcą wpierać ten projekt wspólnie z bmp AG wnosząc swoją wiedzę i kontakty z wcześniejszych projektów.

Piotr Pajewski, prezes zarządu bmp Polska, jest zdania, że dzięki dużej liczbie pozyskanych klientów oraz zbudowaniu ogromnej, aktualizowanej każdego dnia bazy ofert i cen, Nokaut.pl ma potencjał, aby po stworzeniu społeczności wokół serwisu, stać się liderem polskiego rynku w tym segmencie.

Jesteśmy przekonani, że funkcjonalności w które zaopatrujemy porównywarkę oraz najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, łatwość obsługi oraz estetyczna grafika będą skutecznie wpływały na kojarzenie kupujących i sprzedających, stymulując przy tym rozwój polskiego e-handlu.- powiedział Michał Jaskólski.

www.nokaut.pl

Autor: Hanna Laskowska, e-biznes.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top