Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Grupy Nokaut – aż 81% internautów deklaruje, że przynajmniej raz kupili prezent on-line. Co więcej, ponad 86% badanych uznaje zakup upominków w internecie za dobry pomysł.
Badani wskazują, że do kupowania prezentów w sieci przekonują ich niskie ceny (42,3% respondentów), szeroki wybór (39%), wygoda (30,6%) i oszczędność czasu (26,6%). Na tych kluczowych aspektach bazuje porównywarka cenowa Nokaut.pl, która ułatwia podejmowanie decyzji zakupowych i pozwala bez wychodzenia z domu porównać oferty ponad 3700 e-sklepów.
„Okres Bożego Narodzenia to zwykle wzmożone zainteresowanie zakupami w sieci i porównywarkami cenowymi. W grudniu 2010 roku Nokaut.pl zanotował 6,2 mln wizyt i spodziewamy się, że w tym roku rekord ten zostanie pobity. W ubiegłym roku najbardziej popularne były laptopy, telefony komórkowe i konsole do gier, ale także sprzęt AGD, książki i oczywiście zabawki. Porównywarka Nokaut.pl oferuje już ponad 12 mln produktów i bardzo szeroki przekrój kategorii. Nasza popularność systematycznie rośnie – notujemy ponad 300 tys. wizyt dziennie” – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl.
Badanie przeprowadzono metodą CAWI w sierpniu 2011 na reprezentatywnej grupie 1062 respondentów (uczestników e-panel.pl) na zlecenie Grupy Nokaut.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.