Już w listopadzie, zaledwie miesiąc po oficjalnej odsłonie internetowej porównywarki cen Nokaut.pl, liczba użytkowników, którzy odwiedzili serwis wyniosła prawie pół miliona. W tak dużym wzroście odwiedzin Nokaut.pl z pewnością pomaga gorączka przedświątecznych zakupów.
Okres przedświąteczny wiąże się z ogromnym szaleństwem zakupów – wszyscy gorączkowo biegamy po sklepach, poszukując czegoś atrakcyjnego dla naszych najbliższych. Ale takich osób jak my jest mnóstwo i dlatego przed świętami musimy przygotować się, że w sklepach zastaniemy ogromne kolejki, setki zdenerwowanych klientów i ogromne tłumy, które nie będą pomagały nam w naszych zakupach.
Grono osób świadomych, iż można uniknąć tego zamieszania stale rośnie. Z miesiąca na miesiąc rośnie grupa osób doceniających internetowe zakupy i związaną z nimi wygodę. Stąd obserwujemy dynamiczny rozwój polskiego e-commerce. Przyczyną tego jest między innymi zwiększająca się ilość i atrakcyjność ofert sklepów internetowych. Oferty sklepów dostępnych w Internecie pozwala uporządkować i porównać platforma porównująca ceny.
Nokaut.pl, który pomaga porównywać oferty sklepów internetowych, przede wszystkim pod względem cen oferowanych przez nie produktów, w okresie przedświątecznym zanotował gigantyczny wzrost odwiedzin serwisu. Jeszcze w październiku na stronę Nokaut.pl weszło ponad 100 tys. osób. Natomiast w listopadzie ilość użytkowników wzrosła do prawie pół miliona.
– Już w początkowych dniach grudnia widzimy, ze tendencja wzrostowa w liczbie naszych użytkowników w tym miesiącu również ma szanse osiągnąć rewelacyjny wynik – mówi Agnieszka Kańkowska, E-Commerce & PR Manager w Nokaut.pl. – Najbardziej cieszy nas zwiększająca się ilość użytkowników powracających do naszego serwisu. Z każdym miesiącem ilość tych użytkowników wzrasta nawet o 150%. Jest to dla nas dowód, iż nasze starania o jak najlepszą funkcjonalność serwisu przynoszą efekty, jednocześnie motywuje nas to do jeszcze większej pracy nad ulepszaniem naszej porównywarki.
W tym gorączkowym przedświątecznym okresie warto pamiętać, aby nasze zakupy były dokładnie przemyślane. W tradycyjnych sklepach trudniej w tym czasie liczyć na specjalne okazje czy promocje cenowe. Bardziej zachęcani do zakupów jesteśmy świątecznym wystrojem sklepów. – Na podstawie 2 milionów porównywanych przez nas ofert z ponad 300 sklepów internetowych zauważamy tendencję obniżania cen, właśnie w okresie przedświątecznym – dodaje Agnieszka Kańkowska.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.