Zgodnie z zapowiedziami od 1. marca boks promujący Nokaut.pl znalazł się na stronie głównej Wirtualnej Polski. Zajął on miejsce Tanio.pl, porównywarki WP.pl, której jednak Spółka nie zdecydowała się rozwijać.
Dzięki nawiązanej współpracy poszerzymy grono naszych użytkowników o nawet 500 000 osób. To oczywiście świetna wiadomość dla sklepów internetowych korzystających z naszych usług, dla których te pół miliona osób to nowa, silna grupa potencjalnych klientów – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela porównywarki.
Wraz ze zmianą strategii w obszarze e-commerce, od 1 marca b.r. wycofujemy się z prowadzenia porównywarki cen i produktów tanio.pl. Użytkownicy, szukający tej usługi w portalu WP.PL zostaną automatycznie przekierowani na stronę naszego partnera, nokaut.pl – mówi Ewelina Binzer z Wirtualnej Polski, z-ca Dyrektora Pionu ds. Sprzedaży Produktów Płatnych, Akcji Specjalnych i e-Commerce.
Według najnowszych badań Megapanel/PBI Gemius w grudniu Nokaut odwiedziło ponad 3 miliony osób.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.