Zgodnie z zapowiedziami od 1. marca boks promujący Nokaut.pl znalazł się na stronie głównej Wirtualnej Polski. Zajął on miejsce Tanio.pl, porównywarki WP.pl, której jednak Spółka nie zdecydowała się rozwijać.
Dzięki nawiązanej współpracy poszerzymy grono naszych użytkowników o nawet 500 000 osób. To oczywiście świetna wiadomość dla sklepów internetowych korzystających z naszych usług, dla których te pół miliona osób to nowa, silna grupa potencjalnych klientów – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela porównywarki.
Wraz ze zmianą strategii w obszarze e-commerce, od 1 marca b.r. wycofujemy się z prowadzenia porównywarki cen i produktów tanio.pl. Użytkownicy, szukający tej usługi w portalu WP.PL zostaną automatycznie przekierowani na stronę naszego partnera, nokaut.pl – mówi Ewelina Binzer z Wirtualnej Polski, z-ca Dyrektora Pionu ds. Sprzedaży Produktów Płatnych, Akcji Specjalnych i e-Commerce.
Według najnowszych badań Megapanel/PBI Gemius w grudniu Nokaut odwiedziło ponad 3 miliony osób.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!