Grupa Nokaut uruchamia KrólestwoŁazienek.pl, projekt poświęcony urządzaniu łazienki. Wchodzi w tym samym w obszar serwisów tematycznych i zapowiada, że to „znaczący krok na drodze przekształcania Nokaut.pl w platformę handlową”.
W KrólestwoŁazienek.pl znaleźć mają się artykuły poradnikowe dotyczące urządzania łazienek. Pojawiać mają się również wypowiedzi ekspertów, quizy oraz wskazówki dotyczące wyboru sprzętu AGD. Serwis zintegrowany jest z porównywarką co dawać ma możliwość porównania cen wybranych produktów.
Fabian Adaszewski z Grupy Nokaut podkreśla, że serwis ma kluczowe znaczenie bo jest „milowy krokiem na drodze przekształcania Nokautu – porównywarki, w Nokaut –platformę handlową”.
Poniżej pełna informacja prasowa:
Grupa Nokaut, właściciel porównywarki cen Nokaut.pl powiększa katalog swych serwisów o KrólestwoŁazienek.pl – serwis poświęcony urządzaniu łazienki. “Królestwo” to przełomowy projekt w działalności porównywarki, dający jej użytkownikom kompleksowe wsparcie w zakupie produktów łazienkowych oraz ich aranżacji. Dla Grupy Nokaut to znaczący krok na drodze przekształcania Nokaut.pl w platformę handlową.
Nowy serwis to ukłon Nokautu w stronę użytkowników zainteresowanych urządzaniem łazienki. To kopalnia artykułów, porad i inspiracji, dzięki którym osoby planujące jej aranżację lub remont dowiedzą się w jaki sposób modnie i funkcjonalnie urządzić to pomieszczenie. Użytkownicy “Królestwa” mogą też liczyć na praktyczne porady eksperta, quizy oraz wskazówki pomocne w wyborze odpowiednich sprzętów.
“Królestwo” to nasza mała nokautowa rewolucja – ocenia Fabian Adaszewski, PR Manager Grupy Nokaut SA, właściciela porównywarki Nokaut.pl. – To kolejny milowy krok na drodze przekształcania Nokautu – porównywarki, w Nokaut – platformę handlową. Serwis tematyczny w zaproponowanej przez nas formie pozwala bowiem każdemu potencjalnemu klientowi odnaleźć inspiracje i porady związane z urządzaniem łazienki i zasięgnąć tych informacji przed porównaniem cen oraz zakupem wybranych produktów. To dla Użytkowników Nokautu solidne wsparcie przed zakupowe.
Serwis oferuje użytkownikom możliwość zapoznania się z atrakcyjnymi, wyselekcjonowanymi produktami w zupełnie nowym kontekście, w przestrzeni pełnej wiedzy, informacji i inspiracji. “Królestwo” docelowo zaoferuje swoim użytkownikom kompleksową ofertę zawierającą możliwość wyboru, zastosowania i aranżacji danego produktu w przestrzeni, zapewniając wachlarz atrakcyjnych, kreatywnych propozycji i porad. Prezentowane produkty pochodzą w większości ze współpracujących z Nokautem sklepów internetowych, a integracja z porównywarką daje możliwość szybkiego porównania cen wybranych produktów.
Nasz serwis to znaczący krok w kierunku tworzenia nowych, lepszych doświadczeń konsumenckich, obejmujących nie tylko kontakt z produktem i najważniejszymi o nim informacjami, ale i kompleksową prezentację produktu w przestrzeni w jakiej funkcjonuje – mówi Piotr Bucki, Koordynator i Redaktor Prowadzący serwisu. – W przypadku produktów stanowiących o wystroju przestrzeni mieszkalnej – w tym przypadku łazienkowej – jest to szczególnie ważne. Klienci potrzebują inspiracji. Chcą kupić atrakcyjny przedmiot, ale i wiedzieć co zrobić by równie atrakcyjnie prezentował się w swojej przestrzeni – chciałby wiedzieć jak ją stosownie dobrać do swojej łazienki. Tworząc treści dbamy o to, by były naprawdę przydatne – dodaje Bucki.
W nowym projekcie Nokaut zdecydowanie postawił na użyteczność, nowoczesny wygląd i nowy sposób przekazywania treści. Ważnymi, zwracającymi uwagę elementami “Królestwa” są duże, wyraźne zdjęcia produktów, dzięki którym serwis prezentuje się nowatorsko i zachęca użytkowników do wyszukiwania wciąż nowych informacji na jego stronach. Nokaut skupił się na jednym segmencie najpopularniejszej kategorii zakupów internetowych – Dom i ogród, jednak przedstawiciele porównywarki nie wykluczają stworzenia innych serwisów o różnorodnej tematyce, związanych z popularnymi obszarami e-commerce.
Porównywarka cen Nokaut.pl ma ponad 2,9 mln realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, czerwiec 2012), 13 mln ofert i współpracuje z niemal 3.500 e-sklepami. Obroty w sklepach internetowych wygenerowane dzięki Nokaut.pl w 2011 roku szacuje się na kwotę około 1 miliarda złotych.
W styczniu 2012 roku Nokaut.pl zajął– w rankingu przygotowanym przez serwis Wirtualnemedia.pl –pierwsze miejsce wśród polskich porównywarek cen, nieznacznie wyprzedzając Ceneo.pl.Jednocześnie Grupa Nokaut zdobyła lepszą pozycję niż serwis Ceneo.pl w rankingu aplikacji AppStore (sklep z oprogramowaniem dla smartfonów iPhone).
W 2010 roku Grupa Nokaut – jako jedyna firma z Polski – została wyróżniona w międzynarodowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE w kategorii wschodzących gwiazd.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.