Nokia i K2 wspólnie od 5 lat!

Opublikowano: 18 lipca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W połowie 2006 roku K2 i Nokia Poland obchodzą pięciolecie współpracy. Na przestrzeni lat, wypracowano model współdziałania, który zaowocował wieloma wielokrotnie nagrodzonymi projektami oraz innowacyjnymi platformami
komunikacji internetowej.

Najbardziej utytułowane z nich to witryna Modna Nokia, wyróżniona w konkursach
polskich oraz na arenie międzynarodowej m.in. nominacją do grona finalistów
Webby Awards 2006, serwis naznaczeni.pl doceniony przez jury konkursów Cyber
Kreatura, Idea oraz Złote Orły. Najnowszym projektem, który został uhonorowany
nagrodą jest serwis społeczności internetowej moBlog.pl, zdobywca głównej nagrody konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow 2006.

Współpraca zaczęła się od w roku 2000, od szeroko komentowanego przez media
marketingowe projektu „Aniołki Charliego”. Miał on na celu promocję nowego
telefonu Nokia 8210, a elementem charakterystycznym była postać enigmatycznego
Charliego. Był to pierwszy projekt, przy realizacji którego wykorzystano
innowacyjny wtedy marketing wirusowy.

Za koordynację projektu ze strony Klienta odpowiadała Katarzyna Kluk, obecnie
Nokia Marketing Manager. Dziś tak podsumowuje te pięć lat współpracy. „Kiedy
zaczynaliśmy współpracę z K2 w 2000 roku, widzieliśmy w interencie, jako medium
ogromny potencjał. Dziś, patrząc z perspektywy czasu widzę, że wspólnie udało nam się go naprawdę dobrze wykorzystać”.

Stała współpraca rozpoczęła się w 2001 roku. Poza działaniami e-marketingowymi
objęła również usługi hostingowe. W ich zakres wchodzi utrzymanie serwisów
www.nokia.com.pl oraz ekstranetu dla sprzedawców zajmujących się dystrybucją
telefonów Nokia partner.nokia.com.pl.

Na przestrzeni ostatnich 5 lat współpracy K2 zrealizowała dla Nokia kilkaset różnego
rodzaju projektów e-marketingowych. Do kluczowych zaliczyć należy kampanie
produktowe takich modeli jak: Nokia 7200, 7210, 7600, 7610, telefonów
biznesowych m.in. Nokia 9500 i wiele, wiele innych. Oprócz kampanii ściśle
produktowych K2 zrealizowało kampanie promujące dwie kolejne edycje kultowego
wydarzenia w internetowym świecie, jakim była Nokia Game, porywająca na całym
świecie setki tysięcy miłośników interaktywnych gier multimedialnych.

Od 2004 roku K2 koordynuje wszystkie działania e-marketingowe oraz BTL dla Club
Nokia, czyli klubu dla użytkowników telefonów marki Nokia. W efekcie tych działań
udało się stworzyć ponad milionową społeczność zarejestrowanych uczestników
programu oraz nawiązać lub rozwiąć stałą współpracę z partnerami, takimi jak
Multikino, StenaLine, Reserved, Kodak czy Szkoła Języków Obcych EMPIK, czy Iplay.pl.

„Współpraca z firmą Nokia to dla nas ogromna satysfakcja z wykonywanej pracy.
Dzięki zaufaniu, jakim możemy się cieszyć ze strony Nokia i swobodzie działania,
jaka za tym idzie, udaje nam się tworzyć wyjątkowe  projekty, nie tylko w skali
kraju.”. – podsumowuje Michał Lach, Wiceprezes Zarządu K2.

Sylwester KozakNokia i K2 wspólnie od 5 lat!

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.