Nokia zapowiedziała rezygnację z marki Ovi – nazwa zostanie zamieniona na proste „Nokia”. Rebranding rozpocznie się w lipcu i zakończy w przyszłym roku wraz z pełnym przejściem na platformę mobilną Microsoftu.
Dzięki centralizacji identyfikacji naszych usług wokół jednej marki, nie dwóch, chcemy wzmacniać siłę marki Nokia i ujednolicać jej architekturę – przy jednoczesnym dostarczaniu atrakcyjnych możliwości dla naszych partnerów i klientów – powiedział Jerri DeVard, szef marketingu firmy.
Marka Ovi odnosi się do szeregu usług Nokii, między innymi sklepu z aplikacjami, muzyką czy cyfrowych map. Zamiast Ovi Store, Ovi Music czy Ovi Maps będzie więc można korzystać odpowiednio z Nokia Store, Nokia Music oraz Nokia Maps.
Początek procesu rebrandingu zaplanowano na tegoroczne miesiące wakacyjne (wraz z pojawieniem się nowych urządzeń firmy). Jego zakończenie planowane jest na 2012 r., czyli chwilę pełnego przejścia Nokii na platformę mobilną Microsoftu. Windows Phone 7 stanie się wtedy podstawową platformą dla smartfonów fińskiego producenta. Współpraca firm obejmie również szereg innych usług takich jak Bing, Xbox Live czy Office.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.