W Gadu Radio, internetowej stacji radiowej należącej do grupy Gadu-Gadu, trwa obecnie kampania Nokia Studio Garaż – projektu promującego młodych, niezależnych artystów. Na potrzeby akcji stworzona została specjalna stacja radiowa dedykowana marce – „Nokia Studio Garaż”, a wspierają ją pozostałe media Gadu-Gadu. Kampania stanowi część internetowych działań promocyjnych Nokia. Zaplanował ją dom mediowy Mediacom. Akcja potrwa do 30 września.
Kampania Nokia Studio Garaż w mediach Gadu-Gadu opiera się przede wszystkim na platformie Gadu Radio, w której stworzona został specjalna stacja radiowa „Nokia Studio Garaż”. Wśród emitowanych utworów z gatunku R’n’B, hip-hop, rock i elektro znajdują się także piosenki uczestników konkursu Studio Garaż.
Nokia nie tylko zadecydowała o profilu muzycznym własnego radia, ale także posiada na wyłączność jego przestrzeń reklamową. Silnym wsparciem dla stacji „Nokia Studio Garaż” jest emisja w czasie trwania całej kampanii spotu startowego (reklama emitowana każdorazowo po włączeniu określonego kanału w Gadu Radio).
Do kanału została przypisana podstrona na www.gaduradio.pl oraz specjalny numer Gadu-Gadu – 5220, który jest jednocześnie oznaczeniem jednego z najnowszych telefonów muzycznych Nokia. Pod tym samym numerem znajdziemy w serwisie MojaGeneracja.pl profil kanału ze specjalną „skórką” oraz aktywnie prowadzonym blogiem.
Akcję promocyjną w Gadu Radio wspierają także standardowe formy reklamowe dostępne w mediach należących do Gadu-Gadu oraz niestandardowy branding w serwisie Muzango.pl.
Po kilku dniach od startu kampanii słuchalność kanału wynosi ponad 3000 słuchaczy dziennie.
Własne stacje radiowe cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów. W Gadu Radio mogliśmy słuchać już między innymi Orange Music, Mamma Mia czy Puma Jamaica.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.