Ponad milion złotych do wygrania w kolejnej Faktomanii
W poniedziałek 22 lutego gazeta codzienna Fakt, wydawana przez Axel Springer Polska, startuje z kolejną edycją Faktomanii.
Ponad milion złotych do wygrania w kolejnej Faktomanii więcej »
W poniedziałek 22 lutego gazeta codzienna Fakt, wydawana przez Axel Springer Polska, startuje z kolejną edycją Faktomanii.
Ponad milion złotych do wygrania w kolejnej Faktomanii więcej »
Od poniedziałku 16 listopada przez trzy dni w Fakcie, wydawanym przez Axel Springer Polska, ukazywać się będzie Praktyczny Poradnik Pacjenta – cykl redakcyjny, który pomoże czytelnikom w kontaktach ze służbą zdrowia.
Agencja Y&R po raz kolejny zrealizowała kampanię telewizyjną dla marki Danone, w której pojawia się postać Małego Głoda.
W poniedziałek 12 października wydawany przez Axel Springer Polska dziennik Fakt startuje z nową edycją FAKTOMANII. Pula nagród w loterii wynosi ponad dziewięćset tysięcy złotych.
14 września rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna sieci kablowej Vectra, prowadzona pod hasłem „Vectra – najbardziej cyfrowa”. W stolicy – w związku z wejściem Vectry na warszawski rynek – kampania będzie bardziej intensywna i wzbogacona o większą ilość kanałów komunikacji.
Agencja Young & Rubicam zrealizowała kampanię reklamową Actimela. Jest ona kolejną częścią rozpoczętej w kwietniu 2009 kampanii „Bellies”.
Agencja Young & Rubicam twórcą kampanii „365 dni” Danone’a więcej »
Ruszył przetarg mediowy Grupy Żywiec. Przetarg będzie dotyczył przyszłorocznej współpracy i obejmował całość mediów. Do przetargu zaproszono 5. domów mediowych: Macroscope OMD, MediaCom, Mindshare, Universal McCann i ZenithOptimedia (obecnie współpracujący z Grupą Żywiec).