Po podliczeniu przez KPMG głosów oddanych przez członków Akademię Mediów i Reklamy, podano nominacje w poszczególnych kategoriach Impactor 2008. Ogłoszenie zwycięzców i wręczenie nagród dla najbardziej podziwianych ludzi oraz firm branży mediowej i reklamowej odbędzie się w czwartek, 28 lutego 2008 w Warszawie w klubie Palladium.
Człowiek Przemysłu Mediowego:
Zygmunt Solorz-Żak
Marek Sowa
Nina Terentiew
Piotr Walter
Najbardziej Wiarygodne Medium:
nasza-klasa.pl
Polsat
TVN 24
Najbardziej Wiarygodny Dziennikarz:
Tomasz Lis
Bogdan Rymanowski
zbiorowo: Andrzej Mrozowski i Tomasz Sekielski
Najbardziej Wiarygodny Reklamodawca:
Kampania Piwowarska
PLAY
Unilever
Najbardziej Podziwiana Agencja Reklamowa Roku:
DDB Warszawa
G7
PZL
Scholz&Friends Warszawa
Najbardziej Podziwiany Dom Mediowy Roku:
Mediacom
Starcom
ZenithOptimedia
Najbardziej Podziwiana Agencja PR Roku:
Euro RSCG Sensors
On-Board PR
Partner of Promotion
Najbardziej Podziwiana Agencja BTL Roku:
Eskadra
Euro RSCG4D
MRM
Peppermint
Najbardziej Podziwiana Firma Outdoorowa Roku:
AMS
Clear Chanel Polska
Stroer
Najbardziej Podziwiany Instytut Badawczy Roku:
AGB
Gemius
MillwardBrown SMG/KRC
Najbardziej Podziwiana Agencja Interaktywna Roku:
MRM Worldwide
OS3 Multimedia
Tribal DDB
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.