The Polished Group (TPG), należąca do grupy Prokom Internet, podpisała umowę z LG Petro Bank na wdrożenie i utrzymanie internetowego systemu Help-Desk. System ma usprawnić pracę działu serwisu technicznego w LG Petro Bank, a także – po zakończeniu fuzji rozpoczętej w październiku zeszłego roku – w Nordea Bank Polska.
Autorski system BTS (Bug Tracking System) zostanie zainstalowany w centrali LG Petro Bank w Łodzi, po czym – za pośrednictwem sieci intranetowej – udostępniony w pierwszym etapie wszystkim pracownikom banku. Za pośrednictwem BTS’a będą oni mogli informować dział serwisu technicznego o różnego rodzaju problemach, takich jak np. awaria drukarki czy komputera. W drugim etapie przy pomocy systemu będą również obsługiwane zgłoszenia od klientów banku, którzy korzystają z usług związanych z bankowością elektroniczną (Home Banking).
„Dzięki systemowi BTS będziemy mogli znacznie przyśpieszyć i usprawnić proces usuwania zgłaszanych awarii, monitorować ich przebieg, eliminować najbardziej zawodny sprzęt, analizować najczęściej zgłaszane problemy i stworzyć bazę wiedzy zawierającą metody ich usuwania. Jestem przekonany, że wdrożenie systemu przyczyni się również m.in. do zminimalizowania czasu przestojów związanych z awariami i skrócenia czasu reakcji na zapytania naszych Klientów, a co za tym idzie – jeszcze większego ich zadowolenia.” – mówi Wojciech Syrek-Gerstenkorn, Dyrektor Departamentu Informatyki i Telekomunikacji w LG Petro Bank.
Zgłoszenia do systemu BTS będą przyjmowane za pomocą specjalnego internetowego formularza, który będzie tworzony przez administratora systemu. Dostęp do formularza będą mieli wyłącznie uprawnieni użytkownicy. Każdy z nich będzie miał założone konto w systemie, dzięki czemu oprócz zgłaszania swoich uwag, będzie również mógł na bieżąco monitorować postęp prac nad rozwiązywaniem zgłoszonego problemu.
System będzie automatycznie informował o wpłynięciu nowego zgłoszenia powiadamiając o tym fakcie odpowiedniego pracownika Help-Desk’u. Ten zdiagnozuje problem i wybierze najbardziej kompetentną osobę do jego rozwiązania. Po usunięciu usterki system ponownie automatycznie powiadomi o tym wszystkie zainteresowane strony. Cały ten proces będzie w pełni archiwizowany i łatwy do monitoringu dzięki dostępnym w systemie raportom.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.