Nordea Bank

Inwestycje.pl: Zmiany w bankowości dla klientów indywidualnych

Serwis Inwestycje.pl przygotował raport tygodniowy: Zmiany w bankowości dla klientów indywidualnych. 1 grudnia 2008 r. ING Bank Śląski uprościł ofertę kart przedpłaconych Maestro. Dziewięć typów kart zastąpił jedną kartą, którą wyposażył w chip zwiększający bezpieczeństwo użytkowania. Karta posiada ponadto nowe funkcjonalności, umożliwiające dokonywanie wpłat gotówkowych we wpłatomatach banku, oraz zmienianie dziennych limitów dla transakcji gotówkowych …

Inwestycje.pl: Zmiany w bankowości dla klientów indywidualnych więcej »

Ranking banków dla małych i średnich firm w najnowszym FORBESIE

W najnowszym FORBESIE czytelnicy znajdą ranking najlepszych banków dla małych i średnich firm w Polsce. W kategorii “Najlepszy bank dla małych i średnich firm” najwyższą ocenę (pięć gwiazdek) zdobyły dwa banki: Bank Millennium i Fortis Bank Polska. Wyróżniono również dwa banki, które otrzymały cztery gwiazdki: Bank Pocztowy i Nordea Bank Polska. Redakcja FORBESA poddała ocenie …

Ranking banków dla małych i średnich firm w najnowszym FORBESIE więcej »

eCard S.A. rozszerza obsługę ePrzelewów

eCard S.A. poszerzył listę partnerów o kolejne banki w usłudze umożliwiającej dokonywanie przelewów bezpośrednich. Do oferty dołączono ePrzelewy z Bankiem BPH S.A. (Przelew z BPH), z BZ WBK S.A. (Przelew24) i Nordea Bank (Płać z Nordea). W początkowej fazie projektu eCard S.A. oferował ePrzelewy we współpracy z mBank (mTransfer), Inteligo (Płacę z Inteligo) oraz MultiBank …

eCard S.A. rozszerza obsługę ePrzelewów więcej »

Nordea i LG Petro Bank stawiają na intranetowy Help-Desk

The Polished Group (TPG), należąca do grupy Prokom Internet, podpisała umowę z LG Petro Bank na wdrożenie i utrzymanie internetowego systemu Help-Desk. System ma usprawnić pracę działu serwisu technicznego w LG Petro Bank, a także – po zakończeniu fuzji rozpoczętej w październiku zeszłego roku – w Nordea Bank Polska. Autorski system BTS (Bug Tracking System) …

Nordea i LG Petro Bank stawiają na intranetowy Help-Desk więcej »

Przewiń do góry