Novem promuje serwisy internetowe marki Unimil

Opublikowano: 15 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Unimil, spółka grupy Ansell, producenta artykułów ochronnych, rozpoczyna promocję własnych serwisów internetowych. Realizacją kampanii reklamowych w Internecie zajmie się firma Novem. Pierwszym serwisem internetowym, wokół którego skupione będą działania promocyjne jest portal o charakterze konkursowo-zabawowym www.unimilsobiezycie.pl.
Grupą docelową kampanii są młodzi ludzie – zarówno kobiety, jak i mężczyźni – w wieku od 15 do 35 lat. Z uwagi na charakter oferowanych pod markę Unimil produktów to przede wszystkim młode osoby aktywne seksualnie, ciekawe świata i życia, otwarte na nowe doświadczenia.

– Zdecydowaliśmy się na zlecenie realizacji kampanii promocyjnych naszego serwisu firmie Novem, ze względu na jej doświadczenie i skuteczność w promocji projektów internetowych. Jesteśmy w trakcie opracowywania kolejnych serwisów zarówno typowych, informacyjnych jak i konkursowo – zabawowych, których promocje także powierzymy Novem – mówi Lucjan Exner, dyrektor marketingu Unimil.

Kreację kampanii internetowej przygotowała agencja reklamowa Han Galee. Jej realizacją – przy wykorzystaniu własnej sieci ponad 1000 serwisów i stron internetowych – zajmie się firma Novem. Zgodnie z podstawową formułą biznesową Novem kampania będzie rozliczana wyłącznie na podstawie osiągniętych efektów.

Promocja kolejnych serwisów internetowych w ramach współpracy pomiędzy marką Unimil a firmą Novem potrwa do końca 2008 roku.

Dawid ZarazińskiNovem promuje serwisy internetowe marki Unimil

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.