Unimil, spółka grupy Ansell, producenta artykułów ochronnych, rozpoczyna promocję własnych serwisów internetowych. Realizacją kampanii reklamowych w Internecie zajmie się firma Novem. Pierwszym serwisem internetowym, wokół którego skupione będą działania promocyjne jest portal o charakterze konkursowo-zabawowym www.unimilsobiezycie.pl.
Grupą docelową kampanii są młodzi ludzie – zarówno kobiety, jak i mężczyźni – w wieku od 15 do 35 lat. Z uwagi na charakter oferowanych pod markę Unimil produktów to przede wszystkim młode osoby aktywne seksualnie, ciekawe świata i życia, otwarte na nowe doświadczenia.
– Zdecydowaliśmy się na zlecenie realizacji kampanii promocyjnych naszego serwisu firmie Novem, ze względu na jej doświadczenie i skuteczność w promocji projektów internetowych. Jesteśmy w trakcie opracowywania kolejnych serwisów zarówno typowych, informacyjnych jak i konkursowo – zabawowych, których promocje także powierzymy Novem – mówi Lucjan Exner, dyrektor marketingu Unimil.
Kreację kampanii internetowej przygotowała agencja reklamowa Han Galee. Jej realizacją – przy wykorzystaniu własnej sieci ponad 1000 serwisów i stron internetowych – zajmie się firma Novem. Zgodnie z podstawową formułą biznesową Novem kampania będzie rozliczana wyłącznie na podstawie osiągniętych efektów.
Promocja kolejnych serwisów internetowych w ramach współpracy pomiędzy marką Unimil a firmą Novem potrwa do końca 2008 roku.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.