Novem – sieć afiliacyjna prowadząca w internecie kampanie reklamowe w modelu „płać za efekt” – rozszerzyła zakres swoich działań na wyszukiwarki internetowe. Dla reklamodawców oznacza to, że teraz można prowadzić kampanie np. w Google i rozliczać się za wcześniej ustalony efekt, a nie jedynie za kliki.
Promocja w wyszukiwarkach – tzw. Search Engine Marketing (SEM) – to dziś jedna z najważniejszych form reklamy internetowej. Popularność swą budowała systematycznie od kilku lat, a podstawą jej sukcesu jest możliwość precyzyjnego targetowania reklamy (jest ona skojarzona z wyszukiwanym hasłem) oraz możliwość rozliczania się za osiągnięty efekt (w tym przypadku – za kliknięcie). Kampanie SEM nie gwarantują jednak efektu w postaci np. sprzedaży produktu lub wypełnionego formularza z prośbą o kontakt handlowca. Taki efekt reklamodawcom teraz gwarantuje Novem.
Kampania w wyszukiwarkach prowadzona wspólnie z Novem może być samodzielnym projektem lub uzupełnieniem konkretnego programu partnerskiego. Podczas trwania kampanii w wyszukiwarce, specjaliści Novem opracują listy słów kluczowych – łączonych z boksami reklamowymi – a także codziennie będą dobierać stawki za klika dla poszczególnych słów kluczowych, tak aby osiągnąć najlepszą konwersję. Novem dobierze również i będzie regularnie optymalizować witryny partnerskie w sieci Adsense for Content. W przypadku powierzenia kampanii SEM zespołowi Novem, reklamodawca ma pewność, że płaci tylko za efekt, a ryzyko związane z jego osiągnięciem spoczywa na sieci afiliacyjnej. To Novem bowiem rozlicza się z Gogle. – tłumaczy Paweł Lebiedziński, Dyrektor ds. Sprzedaży w Novem.
Po ustaleniu z reklamodawcą określonej ceny za efekt, Novem udostępnia także możliwość prowadzenia kampanii SEM swoim partnerom z sieci afiliacyjnej. Ta opcja pozwala na maksymalizację kampanii w Google przy zachowaniu określonego kosztu akcji. Działania w wyszukiwarkach można również łączyć z działaniami reklamowymi na witrynach zrzeszonych w sieci afiliacyjnej Novem (ponad 150 tys. serwisów).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.