Rozpoczęła się sprzedaż unikalnej w skali światowej łamigłówki logicznej – Ball.B. Dystrybutorem w Internecie została wybrana firma Novem, lider rynku reklamy rozliczanej za efekt.
Ball.B to łamigłówka logiczna w kształcie piłki, nawiązująca swym wyglądem do piłki futbolowej, to swego rodzaju puzzle 3D, które uczą cierpliwości i myślenia strategicznego. Ball.B jest w całości produkowana oraz składana w Polsce i jest chroniona patentem. Zabawka składa się z 12 pól o różnych wzorach. Obracanie ruchomymi elementami piłki powoduje rozburzenie układanki, a celem zabawy jest odtworzenie stanu początkowego.
– Liczymy, że dzięki współpracy z Novem uda nam się szybko wypromować nasz produkt i Ball.B stanie się wakacyjnym hitem – mówi Małgorzata Kalina, szefowa EMK – wyłącznego dystrybutora Ball.B.
Współpraca Novem oraz EMK obejmuje stworzenie dedykowanego serwisu sprzedażowego (www.ballb.pl), wraz ze wszystkimi mechanizmami transakcyjnymi. Firma Novem zajęła się również realizacją samej internetowej kampanii reklamowej, która – zgodnie z podstawową formułą biznesową Novem – rozliczana jest wyłącznie na podstawie osiągniętych efektów – ilości nowych klientów i generowanych przez nich transakcji.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.