Rozpoczęła się sprzedaż unikalnej w skali światowej łamigłówki logicznej – Ball.B. Dystrybutorem w Internecie została wybrana firma Novem, lider rynku reklamy rozliczanej za efekt.
Ball.B to łamigłówka logiczna w kształcie piłki, nawiązująca swym wyglądem do piłki futbolowej, to swego rodzaju puzzle 3D, które uczą cierpliwości i myślenia strategicznego. Ball.B jest w całości produkowana oraz składana w Polsce i jest chroniona patentem. Zabawka składa się z 12 pól o różnych wzorach. Obracanie ruchomymi elementami piłki powoduje rozburzenie układanki, a celem zabawy jest odtworzenie stanu początkowego.
– Liczymy, że dzięki współpracy z Novem uda nam się szybko wypromować nasz produkt i Ball.B stanie się wakacyjnym hitem – mówi Małgorzata Kalina, szefowa EMK – wyłącznego dystrybutora Ball.B.
Współpraca Novem oraz EMK obejmuje stworzenie dedykowanego serwisu sprzedażowego (www.ballb.pl), wraz ze wszystkimi mechanizmami transakcyjnymi. Firma Novem zajęła się również realizacją samej internetowej kampanii reklamowej, która – zgodnie z podstawową formułą biznesową Novem – rozliczana jest wyłącznie na podstawie osiągniętych efektów – ilości nowych klientów i generowanych przez nich transakcji.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.