Partner Progress Software, firma JMS Serwis, wprowadził do swojej oferty system do obsługi procesu certyfikowania i planowania audytów oraz szkoleń – „Audytor”. Aplikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla jednostek zajmujących się certyfikowaniem. System może być używany zarówno w sieci, jak na pojedynczym stanowisku.
Opracowana przez partnera Progress Software aplikacja składa się z następujących modułów: certyfikacji, szkoleń, finansowo-księgowego, słowników i kartotek oraz administracyjnego. Dzięki modułowej budowie może być eksploatowany jako całość lub tylko w niezbędnej dla użytkownika konfiguracji.
Oparty na technologii Progress Software system wspiera proces biznesowy firmy od momentu wysłania oferty do firm, poprzez umowę i audyt certyfikujący aż do audytów wznawiających certyfikat. Dzięki aplikacji możliwe jest także prowadzenie kartoteki firm i cennika, raportowanie oraz kontrolowanie fakturowania firm i audytów. Dodatkowo, istnieje możliwość połączenia z systemem finansowo-księgowym, nadzorującego opłaty za przeprowadzane certyfikacje, audyty i szkolenia.
„Opracowana przez nas aplikacja Audytor jest pierwszą tego typu aplikacją na polskim rynku przeznaczoną dla jednostek certyfikujących. Silna konkurencja rynkowa sprawia, że coraz więcej firm przeprowadza obecnie wszelkiego rodzaju procesy certyfikacyjne. Oczywiście, jest to związane także z wejściem Polski do UE i potrzebą dostosowania konkurencyjności naszych firm do firm unijnych. W przypadku aplikacji Audytor bardzo istotne znaczenie ma fakt, że aplikacja ta może z powodzeniem być wykorzystywana zarówno przez jednostki certyfikujące, jak również – działy firm odpowiedzialne np. za wewnętrzne procesy audytorskie,” powiedział Grzegorz Karol, Prezes JMS Serwis.
Główną zaletą aplikacji „Audytor” jest zapewnienie – dzięki pełnej transakcyjności systemu – spójności i bezpieczeństwa wszystkich danych. System może być instalowany na dowolnej platformie sprzętowej – od komputerów klasy PC do serwerów.
„Dzięki rozległej sieci partnerów, możemy proponować naszym Klientom specjalizowane rozwiązania dopasowane do ich indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Jesteśmy obecni m.in. w branżach: medycznej, energetycznej, edukacyjnej, logistycznej i wielu innych”, powiedział Paweł Dobrzyński, Dyrektor Zarządzający polskiego oddziału Progress Software.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.