Do IDMnet dołączyła Joanna Malec, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej firmy oraz opracowanie i wdrożenie nowych narzędzi komunikacji marketingowej.
Joanna Malec posiada bogate doświadczenie w branży reklamowej, z którą jest związana od ponad 10 lat. Ostatnio pracowała jako freelancer. Zajmowała się doradztwem w obszarze komunikacji marketingowej. Wcześniej była zatrudniona na stanowisku account directora w Mediaedge:cia, gdzie zarządzała zespołami klienckimi Orange dla Firm i TP dla Biznesu oraz IKEA, Polskapresse, Bank Pocztowy, Full Tilt Poker, Chanel. Pracowała również jako media manager w domach mediowych Initiative i Brand Connection.
„Cieszę się, że Joanna dołączyła do naszego zespołu. W zeszłym roku skupiliśmy się przede wszystkim na zmianach organizacyjnych i rozwoju naszej oferty. W tym roku więcej uwagi chcemy poświęcić działaniom marketingowym. IDMnet zbudował portfolio silnych marek: 4clover, Budowia, ZdrowieNet, CLIPnet, IDM Media Team. Do naszego działu handlowego dołączyły również zespoły AdAction i Afilo. Jednym z pierwszych zadań Joanny będzie opracowanie strategii dla naszych marek produktowych i podjęcie działań mających na celu umocnienie ich pozycji rynkowej” wyjaśnia Anna Kaczmarska, wiceprezes i dyrektor zarządzająca IDMnet.
Ostatnio stanowisko dyrektora marketingu w IDMnet nie było obsadzone.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.