Firma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, uruchomiła swoją witrynę WWW. Nowy serwis ma w zamierzeniu autorów nie tylko prezentować ofertę firmy, ale także przybliżać i wyjaśniać problematykę usability szerokiemu gronu internautów.
Firma Perfect One powstała w październiku ubiegłego roku i specjalizuje się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych. Firma świadczy usługi klientom instytucjonalnym, a w swej aktywności skupia się tylko na obszarze usability. Tak wąska specjalizacja jest stosunkowo rzadka wśród polskich firm, które w zdecydowanej większości problematykę funkcjonalności serwisów WWW traktują jako jedną z szeregu prowadzonych przez siebie działań.
„W Polsce, poza nielicznymi wyjątkami, firmy świadczą usługi związane z usability niejako przy okazji. Jest to po prostu jeszcze jedna pozycja w koszyku usług, zazwyczaj dodawana do innych. Tymczasem na zachodzie do spraw związanych z funkcjonalnością i użytecznością stron internetowych przywiązuje się bardzo dużą wagę. I nic dziwnego, bo prawidłowe zaprojektowanie serwisu może zdecydować o jego biznesowym sukcesie lub porażce.” – mówi Paweł Śledziński, właściciel firmy.
Strona firmowa www.perfectone.pl oprócz danych o samej firmie i jej ofercie będzie zawierała wiadomości na temat usability. Sukcesywnie będą dodawane nowe artykuły, porady i opinie. Publikowane będą także opracowania niezależnych ekspertów i pracowników zajmujących się problematyką użyteczności stron i serwisów WWW. Informacje będą ogólnodostępne dla wszystkich, których ta problematyka interesuje.
„Konieczna jest ciągła edukacja przedsiębiorców w zakresie użyteczności stron i jego ogromnego znaczenia w strategii marketingowej firm. W przytłaczającej większości przypadków zlecający wykonanie strony nawet nie ma świadomości, że taki problem występuje. Zazwyczaj ufa agencji zajmującej się kreacją, a to nie zawsze jest dobre rozwiązanie. Po pierwsze dlatego, że agencja często ma inne priorytety – projekt ma się podobać, ma olśnić i być efektywny, a niekoniecznie funkcjonalny dla internauty. Po drugie, agencjom w tym zakresie bardzo często brakuje fachowej wiedzy.” – podsumowuje Paweł Śledziński.
W najbliższych tygodniach uruchomiony zostanie firmowy newsletter, który w przystępnej formie będzie prezentował praktyczne zagadnienia związane z usability.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.