Firma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, uruchomiła swoją witrynę WWW. Nowy serwis ma w zamierzeniu autorów nie tylko prezentować ofertę firmy, ale także przybliżać i wyjaśniać problematykę usability szerokiemu gronu internautów.
Firma Perfect One powstała w październiku ubiegłego roku i specjalizuje się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych. Firma świadczy usługi klientom instytucjonalnym, a w swej aktywności skupia się tylko na obszarze usability. Tak wąska specjalizacja jest stosunkowo rzadka wśród polskich firm, które w zdecydowanej większości problematykę funkcjonalności serwisów WWW traktują jako jedną z szeregu prowadzonych przez siebie działań.
„W Polsce, poza nielicznymi wyjątkami, firmy świadczą usługi związane z usability niejako przy okazji. Jest to po prostu jeszcze jedna pozycja w koszyku usług, zazwyczaj dodawana do innych. Tymczasem na zachodzie do spraw związanych z funkcjonalnością i użytecznością stron internetowych przywiązuje się bardzo dużą wagę. I nic dziwnego, bo prawidłowe zaprojektowanie serwisu może zdecydować o jego biznesowym sukcesie lub porażce.” – mówi Paweł Śledziński, właściciel firmy.
Strona firmowa www.perfectone.pl oprócz danych o samej firmie i jej ofercie będzie zawierała wiadomości na temat usability. Sukcesywnie będą dodawane nowe artykuły, porady i opinie. Publikowane będą także opracowania niezależnych ekspertów i pracowników zajmujących się problematyką użyteczności stron i serwisów WWW. Informacje będą ogólnodostępne dla wszystkich, których ta problematyka interesuje.
„Konieczna jest ciągła edukacja przedsiębiorców w zakresie użyteczności stron i jego ogromnego znaczenia w strategii marketingowej firm. W przytłaczającej większości przypadków zlecający wykonanie strony nawet nie ma świadomości, że taki problem występuje. Zazwyczaj ufa agencji zajmującej się kreacją, a to nie zawsze jest dobre rozwiązanie. Po pierwsze dlatego, że agencja często ma inne priorytety – projekt ma się podobać, ma olśnić i być efektywny, a niekoniecznie funkcjonalny dla internauty. Po drugie, agencjom w tym zakresie bardzo często brakuje fachowej wiedzy.” – podsumowuje Paweł Śledziński.
W najbliższych tygodniach uruchomiony zostanie firmowy newsletter, który w przystępnej formie będzie prezentował praktyczne zagadnienia związane z usability.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.