Nowa kampania Plusa dla Firm przygotowana przez Young & Rubicam

Opublikowano: 19 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja Young & Rubicam zrealizowała kampanię reklamową nowej oferty Plusa dla Firm. Jest to kolejna akcja z wizerunkiem Kobiety Pracującej, w której postać wcieliła się Joanna Kurowska.

Głównym przekazem przygotowanej przez Y&R kampanii jest trwałość i stabilność oferty Plusa dla Firm.

Kampania komunikuje najnowszą promocję, w ramach której Plus dla Firm oferuje swoim klientom „abonament na diecie”, czyli 20-procentowy rabat na abonament przez cały okres trwania umowy oraz nielimitowane rozmowy z 5 wybranymi osobami w sieci Plus. Dodatkowo telefon Nokia N85 dostępny jest już od 1 zł netto.

Oferta dotyczy również obecnych klientów, którym kończy się kontrakt.

Kampania reklamowa skierowana jest przede wszystkim do właścicieli firm jednoosobowych, najwyżej kilkuosobowych (głównie mężczyzn w wieku 30-49 lat), którzy cenią sobie korzyści wypracowane dzięki długoterminowej współpracy oraz dodatkowe rabaty.

Kampania rozpocznie się 17 sierpnia i potrwa do 20 września. Obejmie telewizję, radio, prasę oraz materiały POS.

Tomasz UchańskiNowa kampania Plusa dla Firm przygotowana przez Young & Rubicam

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski