„Wyjątkowa gorąca oferta” – pod takim hasłem portal turystyczny VTrip.pl przeprowadza kampanię promującą oferty na Lato 2007.
W Internecie oraz w prasie ruszyła kampania portalu VTrip.pl promująca wyjazdy na lato 2007. Kreacje przygotowane pod tę akcję komunikują z jednej strony konkretne oferty wyjazdów oraz korzyści wynikające z wcześniejszego zakupu wyjazdów wakacyjnych. Z drugiej natomiast ich autorzy postanowili poruszyć nasze zmysły i spowodować, byśmy zatęsknili do gorącego lata. Do letnich wyjazdów kusi zatem śniada, zmysłowa, egzotyczna dziewczyna, a kolorystyka kreacji odzwierciedla barwy lata. Zastosowano w nich bowiem soczyste kolory – czerwienie, żółcie i lazurowy błękit. Całość dopełnia muzyka o ciepłym latynoskim brzmieniu.
To pierwsza multimedialna kreacja przygotowana dla portalu VTrip.pl. Połączenie obrazu z dźwiękiem ma na celu nie tylko uatrakcyjnienie form reklamowych, ale przede wszystkim wzmocnienie siły przekazu. Kreacją kampanii reklamowej VTrip.pl zajęło się wewnętrzne studio portalu odpowiedzialne za wizerunek całej firmy.
W związku z trwającą kampanią „Wyjątkową gorąca oferta” uruchomiony został w ramach portalu VTrip.pl specjalny podserwis: www.lato2007.vtrp.pl, na którym prezentowane są najciekawsze promocje letnich wyjazdów. Dodatkowo osoby zainteresowane mogą stąd pobrać do swoich telefonów komórkowych muzykę zastosowaną w kreacji, której odsłuchanie wprowadzać będzie w ciepły, wakacyjny klimat.
Kampania realizowana jest w Internecie na ponad 2 500 serwisach partnerskich oraz w wybranych mediach o charakterze zasięgowym, a także w tytułach prasowych.
Kreacje można zobaczyć pod następującymi adresami:
http://vtrip.pl/lato2007_kreacje/120x600_lato2007.html
http://vtrip.pl/lato2007_kreacje/160x600_lato2007.html
http://vtrip.pl/lato2007_kreacje/300x250_lato2007.html
http://vtrip.pl/lato2007_kreacje/600x400_lato2007.html
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.