Pod takim hasłem wystartowała kampania promująca najbardziej prestiżowy samochód marki Skoda Superb. Kampanię, na zlecenie Skoda Auto Polska S.A., przygotowała agencja reklamowa PEPPERMINT. Mobilną częścią programu zajęła się agencja marketingu mobilnego MobiJOY!
Celem kampanii jest poinformowanie potencjalnych klientów o zaletach nowego modelu Skody oraz zachęcenie do odbycia jazdy próbnej. Adresaci kampanii otrzymali pełen pakiet informacji o promowanym aucie. Każdy zainteresowany mógł umówić się na jazdę próbną wysyłając SMS na podany w materiałach numer telefonu. Testy nowego modelu odbywają się nocą.
„Jazda nocna stwarza możliwość zaproszenia osób z grupy docelowej, które w ciągu dnia nie mają czasu, a jednocześnie jest to doskonała okazja do zaprezentowania efektownych systemów nawigacji i iluminacji wnętrza zastosowanych w aucie. Chcieliśmy, aby ta kampania stała się dla jej uczestników ciekawą przygodą i w naturalny sposób skłoniła do odbycia jazdy próbnej Skodą Superb. Wydaje się, że pomysł na zorganizowanie jazd nocą oraz przygotowany specjalnie na tę okazję niestandardowy pakiet materiałów promocyjnych powinien spełnić nasze oczekiwania. Z pierwszych danych wiemy, że użyte podczas kampanii narzędzia marketingu mobilnego znacznie wzmocniły efektywność kontaktu. Rzeczywiste efekty kampanii będzie można jednak podsumować dopiero po zakończeniu wszystkich jazd próbnych” – powiedział Piotr Mularewicz z PEPPERMINT.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.