McDonald’s Polska rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej prezentującej firmę jako pracodawcę. Po ubiegłorocznym sukcesie spotu reklamowego „A może frytki do tego?” lider polskiego rynku gastronomicznego kontynuuje kreatywną komunikację najmocniejszych aspektów swojej oferty pracy i możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Prezentowanie autentycznych korzyści z pracy w McDonald’s jest dla nas istotnym celem – mówi Adam Pieńkowski, dyrektor działu marketingu McDonald’s Polska – Konsekwentnie realizujemy go od kilku lat wykorzystując różnorodne platformy komunikacyjne. Kampanie telewizyjne są ważnym elementem takiej strategii. Tak jak zawsze stawiamy na oryginalność i autentyczność przekazu. Dobry pomysł powoduje, że efektywniej docieramy z naszym komunikatem. Przynosi to wymierne rezultaty, a nasze działania są doceniane. Zarówno zewnętrznie, o czym świadczą wyniki badań, jak i na forum korporacyjnym gdzie zostaliśmy wyróżnieni na poziomie europejskim za najbardziej kreatywne działania wspierające wizerunek firmy jako pracodawcy.
Tym razem do ogólnopolskich stacji telewizyjnych trafia spot pn. „Moja historia”. Ilustruje ścieżkę zawodową młodego chłopaka, który poszukuje pracy w różnych miejscach starając się by oferta odpowiadała jego stylowi życia i oczekiwaniom. Praca w McDonald’s oferuje mu korzyści, które są dla niego najistotniejsze: godziwe zarobki oraz tak ważne dla młodej osoby elastyczne godziny pracy i dobra atmosfera. Przy produkcji zastosowano nowoczesne techniki zdjęciowe (motion control) i montażowe wzmacniające jakość przekazu.
„Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej firmy McDonald’s Polska była dla nas autentycznym wyzwaniem” – mówi Katarzyna Karaim-Baranowska, senior account manager z agencji reklamowej DDB Warszawa – poprzednia produkcja spowodowała, że poprzeczka zawisła naprawdę wysoko. Spot został zauważony i bardzo ciepło przyjęty. Wyrażenie „a może frytki do tego?” weszło nawet do mowy potocznej. Doceniono oryginalność kreacji w tak wymagającym temacie jak prezentacja oferty zatrudnieniowej. Duża w tym zasługa dobrej współpracy i otwartości klienta. Jesteśmy bardzo ciekawi efektów nowej kampanii”.
Emisja spotu w największych stacjach telewizyjnych rusza 21 lutego. Można go będzie obejrzeć w TVP 1 oraz TVP 2, Polsacie, TVN i innych stacjach. Firmą odpowiedzialną za jej planowanie i zakup mediów jest OMD Macroscope.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.