Kurdyjska firma ogłosiła projekt uruchomienia końcówki .KURD (ewentualnie .KUR) dla liczącej około 25-30 mln osób wspólnoty Kurdów. Chce zaaplikować o takie rozszerzenie z chwilą umożliwienia tego przez ICANN.
Wielu z członków wspólnoty Kurdyjskiej jest mieszkańcami Turcji (ok. 15 mln). Duże grupy mieszkają również w Iranie (ok 7 mln), Iraku (ok. 6 mln), czy Syrii (ok. 2 mln).
Propozycję stworzenia TLD .KURD lub .KUR wysunął przedsiębiorca z Niemiec, Aras Noori. Napisał list do Roda Beckstroma, szefa ICANN, w którym przedstawił swój pomysł, apelując o poparcie.
Domenowe rozszerzenie dla Kurdów było marzeniem wielu wspólnot, choćby ZKURD , KurdITgroup, KOSC czy innych. Popierani przez liczne grupy chcemy jesteśmy zdecydowani doprowadzić do stworzenia końcówki dedykowanej Kurdom – napisał Aras Noori.
Więcej informacji o tej propozycji znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.