Marka SEO Marketing oraz usługi z nią związane powstała z myślą o agencjach PR i reklamowych które będą mogły oferować usługę pozycjonowania swoim klientom pod własną marką.
SEO/SEM jest dziedziną reklamy internetowej opierającej się na pozycjonowaniu w wynikach wyszukiwarek serwisów internetowych, tak aby po wpisaniu interesującej nas frazy kluczowej, promowany serwis odnalazł się na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki.
Agencja reklamowa może skorzystać z usług SEO Marketing i poszerzyć zakres swoich usług o pozycjonowanie. Klient zlecający swojej agencji usługę pozycjonowania oprócz opłaty indeksacyjnej płaci jedynie za wyniki, czyli wtedy gdy jego strona faktycznie znajdzie się na pierwszej stronie wyszukiwarki.
„O SEO Marketing dowiedziałam się miesiąc temu. Postanowiłam wzbogacić wachlarz moich usług o pozycjonowanie” – mówi Monika Łosiak – Właścicielka Agencji Reklamowej VIP Projekt. „To bardzo skuteczne narzędzie, a moja oferta dzięki temu jest bardziej atrakcyjna dla potencjalnych Klientów. Mój pierwszy Klient, który zdecydował się pozycjonować swoją stronę w internetowych wyszukiwarkach, po trzech tygodniach pojawił się w TOP 10. Wtedy oglądalność strony wzrosła o prawie 400 %” – dodaje.
Znaczenie Internetu wzrasta z dnia na dzień, co powoduje, że posiadanie widocznej w wyszukiwarkach strony internetowej jest bardzo istotne. „Dlatego SEO Marketing kieruje swoją ofertę do agencji reklamowych, interaktywnych, PR lub domów mediowych. Usługa ta jest oferowana przez agencje jako własna, a ona sama czerpie z tego tytułu stałe zyski” – mówi Wiktor W. Kammer, Prezes Zarządu Mobile IT Group Poland Sp. z o.o. – właściciela marki SEO Marketing.
Współpracę w programie partnerskim SEO Marketing rozpoczyna krótki proces weryfikacyjny agencji, a finalizuje umowa partnerska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.