Nowa odsłona iPlay – słuchaj bez ograniczeń

Opublikowano: 10 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Po niemal roku intensywnych prac, iplay.pl uruchomił nową wersję swojego serwisu z muzyką. Nowa odsłona serwisu to przede wszystkim nowatorska usługa MusicWorld, zapewniająca swoim Użykownikom możliwość subskrybcji muzyki spośród 100 000 płyt, 1 000 000 utworów. Usługa gwarantuje możliwość pobierania utworów bez ograniczeń w czasie trwania całego abonamentu.
Na początek iplay.pl oferuje swoim Użytkownikom unikalną promocję MusicStarter– darmowy 3-miesięczny dostęp do bazy utworów iplay.pl. Usługa gwarantuje dostęp do zasobów muzycznych bez żadnych ograniczeń przez okres 3 miesięcy. Pliki  oferowane są w formacje WMA DRM.

Istnieje również możliwość pobierania wszystkich utworów i płyt w formie plików MP3. Pobrane utwory można odtwarzać na komputerze, iPodzie czy telefonie komórkowym. Oferowane MP3 są  plikami o najwyższej jakości dostępnej obecnie na rynku (320kb/s). Ceny pobieranych płyt nie są niestety zbyt atrakcyjne, np. płyta Radiohead „OK Computer” kosztuje 39,99 PLN.

Nowa odsłona iPlay - słuchaj bez ograniczeń 1

Już wkrótce zostanie także uruchomiona pełna mobilna wersja serwisu dostępna bezpośrednio z telefonu komórkowego. Będzie w pełni dostosowana do możliwości współczesnych telefonów komórkowych. Zasadniczym celem jest stworzenie usługi ogólnodostępnej, atrakcyjnej cenowo i umożliwiającej stały, nielimitowany dostęp do muzyki.

Serwis startuje z pełnym katalogiem EMI Music i jest w trakcie sukcesywnego dodawania katalogów Sony Music Entertainment oraz kolejnych wytwórni prezentujących muzykę polską i zagraniczną, w tym wielu niezależnych. Tygodniowo dodawane jest kilka tysięcy nowych albumów. Docelowo w ofercie MusicWorld oraz sprzedaży jednostkowej będzie dostępne ponad 3 000 000 utworów.

Sylwester KozakNowa odsłona iPlay – słuchaj bez ograniczeń

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.