W Internecie pojawiła się nowa odsłona serwisu magoo.pl, katalogu promocji, wyprzedaży i ofert specjalnych dostępnych w ponad 660 sklepach internetowych i tradycyjnych.
– Dokonaliśmy nie tylko całkowitej zmiany szaty graficznej, ale zasięgając opinii przedsiębiorców również zasad, na jakich umieszczane są oferty. Obecnie przyjęty model Pay Per Click jest szeroko stosowany w Internecie i niesie sprzedawcom wiele korzyści. To, co odróżnia magoo.pl od porównywarek cen to przede wszystkim bardzo szeroka gama kategorii, w których sprzedawcy mogą zamieszczać oferty. Często przedsiębiorcy skarżą się na porównywarki, które nie tolerują produktów niszowych i mało popularnych. Z magoo.pl konsument dowie się o wyprzedaży telewizorów LCD w sklepie internetowym, ale też o drewnianym zegarze kominkowym w promocji, w małym, lokalnym sklepiku, czy o posezonowej obniżce cen na zestaw mebli ogrodowych w dużej sieci sklepów – mówią twórcy serwisu.
Zmianom w magoo.pl towarzyszy rozpoczęcie współpracy z serwisem społecznościowym www.mojbiznes.pl, skupiającym osoby zainteresowane szeroko pojętym biznesem. Pierwszym owocem współpracy jest serwis informacyjny dostępny pod adresem www.magoo.pl/serwis_informacyjny. Przedsiębiorcy skupieni wokół magoo.pl będą mogli znaleźć tam informacje dotyczące takich zagadnień jak handel, e-commerce i wiele innych.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.