W tym tygodniu Citi Handlowy udostępnił swoim klientom nową wersję strony internetowej dla firm o rocznych obrotach powyżej 75 mln zł. Jest to konsekwencja działań z 2008 roku, gdy Citi Handlowy skoncentrował obsługę firm mikro, małych i średnich w ramach jednej platformy obsługi. Wprowadzone zmiany to kolejny etap przebudowy całego serwisu internetowego Banku.
„W nowym serwisie postawiliśmy na bardziej intuicyjny podział oferty produktowej, oraz ułatwiliśmy nawigację. Ten układ odzwierciedla zmodyfikowaną w 2008 roku organizację obsługi sektora MSP.” – mówi Justyna Kwiek, Dyrektor Biura Marketingu Citi Handlowy. – Zależało nam, aby wygląd i układ strony był spójny z całością serwisu. Myślę, że wprowadzone zmiany ułatwią użytkownikom korzystanie z niego i pozwolą na szybsze dotarcie do interesującej oferty czy produktu.”
W przeciwieństwie do starego serwisu, gdzie było 16 sekcji, w jego nowej wersji znajdujemy sześć głównych zakładek: „Zarządzanie finansami”, „Finansowanie”, „Tresury”, „Obsługa handlu”, „Usługi powiernicze” oraz „Sektor publiczny”. W każdej pogrupowane zostały produkty z danej dziedziny – i tak np. w „Finansowaniu” umieszczono faktoring, a w zakładce „Zarządzanie finansami” mamy tak popularne produkty jak karty przedpłacone i mikrowpłaty. Dodatkowo na stronie wyodrębnione zostały sekcje Biura Unii Europejskiej oraz Handlowy Leasing i Domu Maklerskiego Banku Handlowego.
www.citibank.pl/poland/corporate
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.