MURATOR S.A. uruchomił nową wersję serwisu internetowego poradnikzdrowie.pl. Po ponad 2 latach funkcjonowania, poradnikzdrowie.pl znajduje się w czołówce najpopularniejszych serwisów zdrowotnych w Polsce. Korzysta z niego 850 tysięcy użytkowników miesięcznie. Ponad 11 tysięcy internautów otrzymuje cotygodniowy newsletter.
„Dzięki stałemu monitoringowi serwisu wiemy, czego oczekują od nas użytkownicy, co ich interesuje i na co należy położyć nacisk, by zatrzymać internautów na naszych stronach jak najdłużej. Taki był cel zmian – przyciągnąć nowych odbiorców, ale też zatrzymać jak najdłużej – nowych i tych, którzy znają nas bardzo dobrze” – powiedziała Anna Zaborska, redaktor naczelna serwisu.
W nowej wersji główne działy serwisu są bardziej czytelne. Przejrzysta i prosta nawigacja umożliwia szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji. Teksty są urozmaicone narzędziami związanymi z danym tematem, np. ćwiczeniami, dietami, badaniami, testami czy kalkulatorami, co tworzy atrakcyjny i dostępny w jednym miejscu pakiet. Użytkownicy mogą korzystać z forum, prowadzić blogi i komentować artykuły. Niebawem swoje blogi będą również zakładali lekarze. Jednym z atutów portalu są eksperci. Portal współpracuje z 33 lekarzami różnych specjalności, m.in. internistą, stomatologiem, neurologiem, dermatologiem, którzy odpowiadają na pytania internautów. Do tej pory udzielili ponad 45 tysięcy bezpłatnych porad.
Poradnikzdrowie.pl będzie promowany w wyszukiwarce Google, w serwisach MURATORA S.A., m.in. muratordom.pl, jestem.pl, wymarzonyogrod.pl, se.pl i dlarodzinki.pl oraz w miesięcznikach „Zdrowie” i „M jak mama”. Promocję zaplanował Dział Marketingu Pism Kobiecych i Internetu MURATORA S.A.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.