Nowa odsłona serwisu SMS w Inteligo

Inteligo wprowadza nowości w serwisie SMS, dzięki którym użytkownicy konta Inteligo zyskają jeszcze więcej swobody i samodzielności w zarządzaniu swoim kontem.

Serwis SMS to rozwiązanie wdrożone przez Inteligo w 2001 roku, jedno z wielu wprowadzonych innowacji Inteligo w bankowości elektronicznej. Klienci korzystający z serwisu otrzymują natychmiastowe powiadomienia SMS o każdej zmianie na ich koncie, a także możliwość zapytań SMS-em o saldo czy historię rachunku. Wysoka użyteczność i popularność serwisu była powodem przeprowadzenia korzystnych zmian w jego obsłudze. Intuicyjne i przyjazne rozwiązania w bankowości internetowej to znak firmowy Inteligo.

Zmiany w serwisie SMS Inteligo służą jeszcze prostszemu i w pełni samodzielnemu zarządzaniu tą pomocną usługą w zarządzaniu swoim kontem. Wydzielony został funkcjonujący dotychczas kanał wykonywania zapytań o saldo, historię rachunku, numer rachunku, blokadę na rachunku. Nowością w serwisie SMS jest dodanie nowych funkcji: wykonywanie płatności i doładowań zdefiniowanych wcześniej w serwisie www. Uzupełnieniem usługi są powiadomienia na komunikator lub e-mail, przez co klienci mają większy wybór kanałów informacji o operacjach na koncie. Wprowadzenie powiadomień na komunikator to pierwsze takie rozwiązanie na rynku. Inteligo postawiło przede wszystkim na najpopularniejszy komunikator Gadu-Gadu, ze względu na najszerszy zasięg i fakt, że z Gadu-Gadu korzysta już ponad 10 milionów osób miesięcznie, oraz na Google Talk.

Powiadomienia, w ramach serwisu SMS i uzupełniających go kanałów komunikacji, pozwalają klientom zdecydować o jakich zdarzeniach chcą być informowani, a między innymi są to:

  • logowanie bądź zablokowanie serwisu www, serwisu Mobilnego Inteligo i automatycznego serwisu telefonicznego (IVR) – poza kanałem SMS,
  • niezrealizowane transakcje,
  • wpływy na rachunek powyżej określonej kwoty,
  • wypływy z rachunku powyżej ustalonej kwoty (przelewach, realizacji stałych zleceń i płatności),
  • autoryzacja transakcji kartowych,
  • spłata debetu i kredytu,
  • zastrzeżenie karty płatniczej.

Usługa jest płatna, a jej koszt zależy od aktywowanych kanałów. Każdy nowy klient może korzystać z usługi powiadomień za darmo przez dwa pierwsze okresy rozliczeniowe liczone od daty aktywacji konta Inteligo. Korzystanie wyłącznie z powiadomień na komunikator lub wyłącznie na e-mail jest bezpłatne.

Zlecanie transakcji SMS-em jest bezpłatne, użytkownicy ponoszą tylko koszty wysyłki SMS-ów, zgodne z tabelą opłat i prowizji operatora.

Rozwiązania zostały przygotowane przez Spółkę Inteligo Financial Services S.A., prowadzącą obsługę konta Inteligo w ramach PKO BP.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top