Portal Trendz.pl prezentuje odświeżoną i poszerzoną tematycznie zawartość portalu.
Główne działy podzielono na: Lifestyle, Kobiety, Mężczyźni, Teens, Gwiazdy, Premium oraz zakładkę poświeconą internetowej telewizji Trendz TV. Tematyka została tak podzielona aby trafiała do różnych grup wiekowych. Dodatkowo zmianom poddano układ i identyfikację wizualną.
„Nowe rozwiązania, nowa szata graficzną oraz zmieniona nawigacja, umożliwiają użytkownikom szybsze dotarcie i odszukanie interesujących informacji” twierdzi Radek Rola – Prezes Spółki Lifestyle Media, operatora portalu Trendz.pl.
Trendz.pl wdrożył ponadto nowy system wyszukiwania treści video w dziale „Trendz TV”. Podział uwzględnia: nazwę materiału, ocenę, oglądalność i kategoryzację alfabetyczną.
Społecznościowy charakter Trendz.pl umożliwia Internautom tworzenie własnych profili – wprowadzanie zdjęć, filmów czy aktywne komentowanie treści. Trendz.pl oferuje możliwość komentowania profili innych użytkowników, zakładania „fanklubów” integrujących społeczności wokół danych tematów. W ciągu miesiąca planowane są kolejne modyfikacje elementów społecznościowych w tym rozbudowane forum dyskusyjne.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.