Nowa odsłona vtrip.pl na lato

Opublikowano: 17 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Na nadchodzący sezon letni polski portal turystyczny vtrip.pl przygotował wiele zmian dla swoich użytkowników i partnerów, służących ułatwieniu podejmowania decyzji o wyborze oferty turystycznej.

Dynamiczny rozwój serwisu wymusił zmiany w systemie rezerwacji oraz samej prezentacji wizualnej imprez turystycznych, dostępnych na portalu vtrip.pl.

Gruntowne zmiany objęły nie tylko całą strukturę serwisu, lecz także logo. Odświeżono szatę graficzną i zoptymalizowano nawigacje na stronach.

Nowy system rezerwacji zaprojektowany został według scenariusza podejmowania decyzji przez klienta przy wyborze ofert turystycznych. Układ nawigacji i rozkład interfejsu został tak zaprojektowany, aby osiągnąć optimum w zakresie wstępnej rezerwacji, maksymalnie skrócić czas wyszukiwania oferty, jej porównania oraz stopniowego ograniczania kryteriów wyszukiwania. Intuicyjny scenariusz rezerwacji pozwala na porównanie cen różnych kierunków, ich sortowanie oraz szybką orientację w zakresie dostępnej oferty.

'Nie chodzi o to aby użytkownikowi zaserwować listę kolejnych ofert rekordów w długiej liście wyszukiwania, pomieszanych wg. określonych kryteriów. Chodzi o to, aby wspomóc użytkownika w podjęciu decyzji o wyborze oferty tak, aby z dokonanego wyboru był zadowolony. To zupełnie nowe podejście inspirowane rozwiązaniami, które wyróżniają znaczące zagraniczne portale i serwisy turystyczne. Nowe standardy, jakość i sprawność działania nowego serwisu muszą ocenić sami nasi użytkownicy. Nasz nowy serwis daje im, jako pierwszy w Polsce, taką możliwość.' – podsumowuje Dariusz Baranowski dyrektor ds. programowych VTRip.pl.

Przebudowie ulegnie także część informacyjna portalu, która będzie prezentowała treść w bardziej usystematyzowany sposób.

http://www.vtrip.pl

Sylwester KozakNowa odsłona vtrip.pl na lato

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.